Napisano 9 Styczeń 200619 l Na łamach serwisu CGTalk pojawiła się informacja co będzie zawierało nowe rozszerzenie dla 3ds max`a 8. link -> http://features.cgsociety.org/story.php%3 Pro Cutter The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to: Shatter glass Crumble buildings Slice surfaces Create explosions Animate destruction or assembly Fit objects together like a 3D puzzle http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=2968124&postcount=1 http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=6172801
Napisano 9 Styczeń 200619 l bardzo ciekawe - swoją drogą ciekawe jak to będzie wyglądac w praktyce z siatką - ciekawe czy będze alternatywa dla filletedge ;)
Napisano 9 Styczeń 200619 l Patrzyłem na to i niestety nie zauważyłem aby PB robił coś rewolucyjnego w stosunku do tego co oferuje max. Wolałbym aby obiekt cięty miał uzupełnianą siatkę wg swojej budowy a nie wg budowy 2-go obietku. Pozwalałoby to na dalsze edytowanie obiektu np. przy jego bardzo gęstej siatce lub gdy chcemy go znacząco zagęścić później.
Napisano 9 Styczeń 200619 l Heh, fajnie byloby miec w maxie dzialjace booleany:] Pozyjemy zobaczymy. Power booleans wg mnie sa marne dokladnie z tego powodu ktory wymienil Gordy. Ciekawe jak to rozwiaza chlopaki z autodeska.
Napisano 10 Styczeń 200619 l Gordy ma rację. Ja Booleana nie używam od ponad roku i żyję. Poza tym skoro chcę mieć dziurę w jakimś kształcie, to ją w tym ksztalcie modeluję w pozytywie, a nie utrudniam sobie pracę poprzez robienie negatywu, Boolea, a potem jeszcze naprawianie tego.
Napisano 10 Styczeń 200619 l Pro Cutter The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to: Shatter glass Crumble buildings Slice surfaces Create explosions Animate destruction or assembly Fit objects together like a 3D puzzle zapowiada sie smakowicie
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor Lepiej było im kupić rozwiązanie, niż poprawić własne ;) ps. dodałem nowy link w news`ie.
Napisano 10 Styczeń 200619 l A to oni tego nie kupili: http://www.npowersoftware.com/booleans/pboverview.htm
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor Pisząc "kupić rozwiązanie" mialem na myśli to, że woleli zapłacić za umieszczenie "Pro Booleans" w Max`ie, niż poprawić własne Boolean`y.
Napisano 11 Styczeń 200619 l ale wszyscy psioczą na te booleany... :/ faktycznie moze nie jest to jakies idealne narzędzie, ale czasem naprawde bardzo pomocne. nieraz z tego korzystalem i jak na razie jestem zadowolony. poza tym lepszy taki boolean niż zaden
Napisano 12 Styczeń 200619 l Witam ja uzywam power boolean i bardzo ładnie dzaiła ;-)))) Tylko jak wycianam obiekt, któryś raz z rzędu z dużą ilością otworów to sie czasami sypie. Ale tak ogólnie mówiąc bardzo dobre narzędzie. Mam nadziej ze Pro Booleans bedzie równie dobry.
Napisano 12 Styczeń 200619 l Aj, widac, ze tu wiekszosc power booleans sie nie bawila ( bo to faktycznie wyglada na PB zaimplementowane ) . PB to naprawde potezne narzedzie i bardzo zmienia podejscie do booleans w modelowaniu. Szybkie, sprawne, wygodne. Odwrotnosc maksowych boolinow. Przy architekturce czy niektorych modelach technicznych - rewelacja. khekhe dziadek stal
Napisano 16 Styczeń 200619 l Wcale nie takie sprawne i wygodne-przy wycinaniu duzej ilosci dziur w jednym obiekcie zaczyna mase bledow robic :-(
Napisano 21 Styczeń 200619 l Dobry boolean nie jest zły. To narzędzie nie jest wcale takie okropne i nie udane...nie raz jest doś przydatne...choć fakt- przy częstych operacjach na jednym obiekcie siatka sie sypie, ale co robić. Programista nie zawsze wszystko w koncu wyjdzie:), a może w Pro zostanie to jakos udoskonalone btw...zauwazyliście ilu tu ostatnio nowej krwi :D (grychu, dziadek stal...32,90 postów:]...i wielu innych)
Napisano 22 Styczeń 200619 l Dziadek Stal: Zarejestrowany: Nov 2002 To tyle jeśli chodzi o nową krew ;P
Napisano 22 Styczeń 200619 l Dziadek Stal: Zarejestrowany: Nov 2002 To tyle jeśli chodzi o nową krew ;P ...?!...?...TY no!...LOL
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto