greg_jg Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Na łamach serwisu CGTalk pojawiła się informacja co będzie zawierało nowe rozszerzenie dla 3ds max`a 8. link -> http://features.cgsociety.org/story.php%3 Pro Cutter The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to: Shatter glass Crumble buildings Slice surfaces Create explosions Animate destruction or assembly Fit objects together like a 3D puzzle http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=2968124&postcount=1 http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=6172801
Hindus Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 bardzo ciekawe - swoją drogą ciekawe jak to będzie wyglądac w praktyce z siatką - ciekawe czy będze alternatywa dla filletedge ;)
Gordy Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Patrzyłem na to i niestety nie zauważyłem aby PB robił coś rewolucyjnego w stosunku do tego co oferuje max. Wolałbym aby obiekt cięty miał uzupełnianą siatkę wg swojej budowy a nie wg budowy 2-go obietku. Pozwalałoby to na dalsze edytowanie obiektu np. przy jego bardzo gęstej siatce lub gdy chcemy go znacząco zagęścić później.
-=S3B=- Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Heh, fajnie byloby miec w maxie dzialjace booleany:] Pozyjemy zobaczymy. Power booleans wg mnie sa marne dokladnie z tego powodu ktory wymienil Gordy. Ciekawe jak to rozwiaza chlopaki z autodeska.
Shogun 3D Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Gordy ma rację. Ja Booleana nie używam od ponad roku i żyję. Poza tym skoro chcę mieć dziurę w jakimś kształcie, to ją w tym ksztalcie modeluję w pozytywie, a nie utrudniam sobie pracę poprzez robienie negatywu, Boolea, a potem jeszcze naprawianie tego.
Hindus Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Pro Cutter The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to: Shatter glass Crumble buildings Slice surfaces Create explosions Animate destruction or assembly Fit objects together like a 3D puzzle zapowiada sie smakowicie
xeav Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Animate destruction or assembly no no, postarali się :]
Hindus Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 poczesał bym ten kieliszek maxwellem z kaustyką ;)
greg_jg Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 Lepiej było im kupić rozwiązanie, niż poprawić własne ;) ps. dodałem nowy link w news`ie.
streaker Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 A to oni tego nie kupili: http://www.npowersoftware.com/booleans/pboverview.htm
greg_jg Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 Pisząc "kupić rozwiązanie" mialem na myśli to, że woleli zapłacić za umieszczenie "Pro Booleans" w Max`ie, niż poprawić własne Boolean`y.
mkk3a Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 ale wszyscy psioczą na te booleany... :/ faktycznie moze nie jest to jakies idealne narzędzie, ale czasem naprawde bardzo pomocne. nieraz z tego korzystalem i jak na razie jestem zadowolony. poza tym lepszy taki boolean niż zaden
grychu Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Witam ja uzywam power boolean i bardzo ładnie dzaiła ;-)))) Tylko jak wycianam obiekt, któryś raz z rzędu z dużą ilością otworów to sie czasami sypie. Ale tak ogólnie mówiąc bardzo dobre narzędzie. Mam nadziej ze Pro Booleans bedzie równie dobry.
Dziadek Stal Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Aj, widac, ze tu wiekszosc power booleans sie nie bawila ( bo to faktycznie wyglada na PB zaimplementowane ) . PB to naprawde potezne narzedzie i bardzo zmienia podejscie do booleans w modelowaniu. Szybkie, sprawne, wygodne. Odwrotnosc maksowych boolinow. Przy architekturce czy niektorych modelach technicznych - rewelacja. khekhe dziadek stal
Horus Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Wcale nie takie sprawne i wygodne-przy wycinaniu duzej ilosci dziur w jednym obiekcie zaczyna mase bledow robic :-(
streaker Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Taaaa.... A maxowe przy prostych obiektach robią masę błędów ;P
CzAk1 Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Dobry boolean nie jest zły. To narzędzie nie jest wcale takie okropne i nie udane...nie raz jest doś przydatne...choć fakt- przy częstych operacjach na jednym obiekcie siatka sie sypie, ale co robić. Programista nie zawsze wszystko w koncu wyjdzie:), a może w Pro zostanie to jakos udoskonalone btw...zauwazyliście ilu tu ostatnio nowej krwi :D (grychu, dziadek stal...32,90 postów:]...i wielu innych)
streaker Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Dziadek Stal: Zarejestrowany: Nov 2002 To tyle jeśli chodzi o nową krew ;P
CzAk1 Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Dziadek Stal: Zarejestrowany: Nov 2002 To tyle jeśli chodzi o nową krew ;P ...?!...?...TY no!...LOL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się