Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na łamach serwisu CGTalk pojawiła się informacja co będzie zawierało nowe rozszerzenie dla 3ds max`a 8.

 

 

banner.jpg

 

 

link -> http://features.cgsociety.org/story.php%3

 

PBQuadMeshing0.jpg

4GlassShaterLarge0.jpg

 

Pro Cutter

The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to:

Shatter glass

Crumble buildings

Slice surfaces

Create explosions

Animate destruction or assembly

Fit objects together like a 3D puzzle

 

http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=2968124&postcount=1

 

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=6172801

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Patrzyłem na to i niestety nie zauważyłem aby PB robił coś rewolucyjnego w stosunku do tego co oferuje max.

Wolałbym aby obiekt cięty miał uzupełnianą siatkę wg swojej budowy a nie wg budowy 2-go obietku.

Pozwalałoby to na dalsze edytowanie obiektu np. przy jego bardzo gęstej siatce lub gdy chcemy go znacząco zagęścić później.

Napisano

Heh, fajnie byloby miec w maxie dzialjace booleany:] Pozyjemy zobaczymy. Power booleans wg mnie sa marne dokladnie z tego powodu ktory wymienil Gordy. Ciekawe jak to rozwiaza chlopaki z autodeska.

Napisano

Gordy ma rację. Ja Booleana nie używam od ponad roku i żyję. Poza tym skoro chcę mieć dziurę w jakimś kształcie, to ją w tym ksztalcie modeluję w pozytywie, a nie utrudniam sobie pracę poprzez robienie negatywu, Boolea, a potem jeszcze naprawianie tego.

Napisano

Pro Cutter

The Pro Cutter feature of the Pro Booleans Extension lets you easily break apart your model. Use this tool to:

Shatter glass

Crumble buildings

Slice surfaces

Create explosions

Animate destruction or assembly

Fit objects together like a 3D puzzle

 

zapowiada sie smakowicie

 

4GlassShaterLarge0.jpg

Napisano

Pisząc "kupić rozwiązanie" mialem na myśli to, że woleli zapłacić za umieszczenie "Pro Booleans" w Max`ie, niż poprawić własne Boolean`y.

Napisano

ale wszyscy psioczą na te booleany... :/

faktycznie moze nie jest to jakies idealne narzędzie, ale czasem naprawde bardzo pomocne. nieraz z tego korzystalem i jak na razie jestem zadowolony.

poza tym lepszy taki boolean niż zaden

Napisano

Witam ja uzywam power boolean i bardzo ładnie dzaiła ;-)))) Tylko jak wycianam obiekt, któryś raz z rzędu z dużą ilością otworów to sie czasami sypie. Ale tak ogólnie mówiąc bardzo dobre narzędzie. Mam nadziej ze Pro Booleans bedzie równie dobry.

Napisano

Aj, widac, ze tu wiekszosc power booleans sie nie bawila ( bo to faktycznie wyglada na PB zaimplementowane ) . PB to naprawde potezne narzedzie i bardzo zmienia podejscie do booleans w modelowaniu. Szybkie, sprawne, wygodne. Odwrotnosc maksowych boolinow. Przy architekturce czy niektorych modelach technicznych - rewelacja.

khekhe

dziadek stal

Napisano

Dobry boolean nie jest zły. To narzędzie nie jest wcale takie okropne i nie udane...nie raz jest doś przydatne...choć fakt- przy częstych operacjach na jednym obiekcie siatka sie sypie, ale co robić. Programista nie zawsze wszystko w koncu wyjdzie:), a może w Pro zostanie to jakos udoskonalone

 

btw...zauwazyliście ilu tu ostatnio nowej krwi :D (grychu, dziadek stal...32,90 postów:]...i wielu innych)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności