kondrad Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 mam problem z materiałem plastikowej butelki próbowałem ustawiac bateriał szkła vray , ale kiczowato to wyglada tzn nie jak plastic próbowałem w maxwellu wyrenderowac bo tam jest cos takiego jak plastik ale nie dosc ze długo sie redneruje to tez nie moge osiagnac tego co chce.!..
kondrad Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 tandartowe szkło bez kaustyki ... narzie butelka jest obleśna ale narazie problemem jest materiał... tszkło jest gróbie wyglada jak butelka ze szkła która wazy z 10 kilo .....
Marcin Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 w IOR refraction wpisz 1,0 nizej w options zaznacz "reflect on back side" powinno pomoc
AGmakonts Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 1.5 z hakiem to szkło, on chce plastik raczej
kondrad Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 ok próbowałem z IOR na tym renderze jest 1.56 zanazyłem reflect on back side i próbwałem zmienic to sie wyba nazywa cieniowanie ??? bling , itp tu ustawiłem na phong ale nadal wyglada jak szkło i te dno jest gróbe i boki ...
AGmakonts Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 że tak zaproponuje, niby jeest ROBS ale daj dla świętego spokoju shell na to i moze rozmyj lekko odbicia no i zmniejsz je
kondrad Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 mmm przepraszam ale co ty muwisz :D co to shell?? przeciesz to plastiku nie przypomina :(...
Bacry Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 oczywiście że trzeba nadać grubość materiałowi tak jak AGmakontos pisał.
kondrad Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 no ok ale jak nadac materiałowi gróbość???
kondrad Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 wieem juz dzieki wielkie teraz z koleji scianki sa ok ale dno które powinno byc grubsze jest tej samej gróbosci co scianki i wyglada to dandetnie ... nie moge pogróbic tego dna jak mam shelll:/
RA Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Konwertujesz (po shellu) do edit poly i podnosisz wewnetrzne denko do gory...
kondrad Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Napisano 12 Styczeń 2006 ok jest taka akcja brzydka bo mam wymodelowana butelke w poly , dodałem mesh smoth i potem shell .... i teraz zeby to dno zrobic gróbsze usunołem mesh smoth zaznaczyłem shell i kliknołem na collasp to i siatka mi sie zrobiła brzydka i butelka pofaudowana..... wsumie to nawet tak zle nie wyglada moze nawet lepiej ale dlaczego tak sie stało???? Ps. czy bez kaustyki nie wyglada to lepiej ?? te cienie itp??? pzdr!!
AGmakonts Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 nie dawaj colapsa tolko normalnie konwertuj do edit poly i będzie dobzre
kondrad Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Napisano 12 Styczeń 2006 no ok ale ja mam to juz w edit poly :) to mam jeszcze raz konwertowac??
AGmakonts Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 nie no chodziło mi o to by konwertować pzred colapsem ale jak już to zeobiłeś to pokaż siatke może ona jest ok ale coś innego nawala, moge pieprzyć jak potłuczony bo takiego problemu jeszcze nie maiłem
kondrad Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Napisano 12 Styczeń 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaa wiem co zle zrobiłem ale nie wiem dlaczego tak jest :) bo ja dałem collape to .. a to trzeba collaps all i siatka jest ok nie pogieta ani nic ale dzieki za pomoc ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się