szycha Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Witam Jak w temacie. Prosze o naprowadzenie na jakieś tutki bądz materiały. Musze zrobić prostą wizualizację. Woda wypływa z kraniku i spływa po dwóch obiektach. Za wszelkie sugestie big thx
kannu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 może plugi typu glu, real flow. Mozna tez oczywiście w "gołym "sofcie to zrobić, ale plugi mnogą Ci to ułatwić (w zależności jak chcesz to pokazać) pozdrawiam
szycha Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 dzięki kannu Chodzi mi bardziej jak to zrobić w samymm max'ie Czego użyć do samej wody (particle) Chodzi o to że woda na obiekcjie ma się zachowywać zgodnie z prawami fizyki Spływać po pochyłościach, i wytłoczonych w bryle rowkach. Cczego tu użyć jakaś grawitacja pewnie będzie potrzebna, jakiś reactor.
Vorek Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 http://www.allanmckay.com/ - w tutorialach, particle flow - drip system Tutek opisuje jak zrobić taki efekt używając particle flow, potem bedziesz musiał tylko zrobić z particli siatkę używając blob mesh lub meta particles. Pozdrawiam
szycha Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 Bardzo dziekuje już zasysam zapowiada się ciekawie :)
Leru Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 W PFlow niema meta particli, trzeba blob mesha użyć :)
SUPER_OkO Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 a ja szczerze polecam tak jak kannu wspomnial pluga glu3D firmy 3daliens najlepsze rozwiazania dla maxa jezeli chodzi o ciecze
kannu Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 ja dlatego szycha mowiłem o roznych mozliwościach , bo to zależy co chcesz osiągnąć. Podam przykład : możesz chcieć mieć butelkę stojącąpod kranem z odkręconą wodą , a możesz chcieć mieć zblizenie pojedynczej kropli spływającej po butelce ( tak jak w reklamie piwa). Sposób realizaci zalezy fod tego , co chesz uzyskać. pozdrawiam
szycha Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Napisano 12 Styczeń 2006 dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi udało mi się osiągnąć to co chciałem dzięki tutkowi (tutek świetny ale bardzo szybko koleś klika :x) Mam teraz tylko teki problemi że używam PF source jak to ustawić żeby stworzyc w miarę realna wodę. dzięki jeszcze raz pozdro // edit szczytem mażeń byłby efekt podobny do tego http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258414
szycha Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 przepraszam że podbijam temat ale niemogę dac rady da rade ustawić tak ten emiter??
flashmaster Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 wszystko ladnie i pieknie w tym tutku ale jak teraz przypisac linią material wody zebym przy renderingu widzial wode. bo teraz nic nie widze tylko na prespective widze linie a co do tego tutka z ogniem jak dodac blura tylko do ognia?? zeby nie dodawalo do calej sceny tylko do ognia jak w menu render zaznaczam motion blur to renderuje mi baaarrdzoo długo
CzAk1 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 http://www.evermotion.org/tutorials/particles/rain/ to jest tutek do maxa...nie wiem tylko czy nie potrzebne są dodatkowe pluginy (z tego co wyczytałem zerkając na to to chyba nie). Może sie przyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się