Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jak w temacie. Prosze o naprowadzenie na jakieś tutki bądz materiały.

Musze zrobić prostą wizualizację. Woda wypływa z kraniku i spływa po dwóch obiektach.

 

Za wszelkie sugestie big thx

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może plugi typu glu, real flow.

Mozna tez oczywiście w "gołym "sofcie to zrobić, ale plugi mnogą Ci to ułatwić (w zależności jak chcesz to pokazać)

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzięki kannu

Chodzi mi bardziej jak to zrobić w samymm max'ie

 

Czego użyć do samej wody (particle)

 

Chodzi o to że woda na obiekcjie ma się zachowywać zgodnie z prawami fizyki

Spływać po pochyłościach, i wytłoczonych w bryle rowkach.

Cczego tu użyć jakaś grawitacja pewnie będzie potrzebna, jakiś reactor.

Napisano

http://www.allanmckay.com/ - w tutorialach, particle flow - drip system

 

Tutek opisuje jak zrobić taki efekt używając particle flow, potem bedziesz musiał tylko zrobić z particli siatkę używając blob mesh lub meta particles.

 

Pozdrawiam

Napisano

a ja szczerze polecam tak jak kannu wspomnial pluga glu3D firmy 3daliens najlepsze rozwiazania dla maxa jezeli chodzi o ciecze

Napisano

ja dlatego szycha mowiłem o roznych mozliwościach , bo to zależy co chcesz osiągnąć. Podam przykład : możesz chcieć mieć butelkę stojącąpod kranem z odkręconą wodą , a możesz chcieć mieć zblizenie pojedynczej kropli spływającej po butelce ( tak jak w reklamie piwa).

Sposób realizaci zalezy fod tego , co chesz uzyskać.

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi udało mi się osiągnąć to co chciałem dzięki tutkowi (tutek świetny ale bardzo szybko koleś klika :x)

 

Mam teraz tylko teki problemi że używam PF source jak to ustawić żeby stworzyc w miarę realna wodę.

 

dzięki jeszcze raz pozdro

 

// edit szczytem mażeń byłby efekt podobny do tego

http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258414

Napisano
  • Autor

przepraszam że podbijam temat ale niemogę dac rady

 

da rade ustawić tak ten emiter??

Napisano

wszystko ladnie i pieknie w tym tutku ale jak teraz przypisac linią material wody zebym przy renderingu widzial wode. bo teraz nic nie widze tylko na prespective widze linie

 

a co do tego tutka z ogniem jak dodac blura tylko do ognia?? zeby nie dodawalo do calej sceny tylko do ognia jak w menu render zaznaczam motion blur to renderuje mi baaarrdzoo długo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.