Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Jak w temacie. Prosze o naprowadzenie na jakieś tutki bądz materiały.

Musze zrobić prostą wizualizację. Woda wypływa z kraniku i spływa po dwóch obiektach.

 

Za wszelkie sugestie big thx

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może plugi typu glu, real flow.

Mozna tez oczywiście w "gołym "sofcie to zrobić, ale plugi mnogą Ci to ułatwić (w zależności jak chcesz to pokazać)

pozdrawiam

Napisano

dzięki kannu

Chodzi mi bardziej jak to zrobić w samymm max'ie

 

Czego użyć do samej wody (particle)

 

Chodzi o to że woda na obiekcjie ma się zachowywać zgodnie z prawami fizyki

Spływać po pochyłościach, i wytłoczonych w bryle rowkach.

Cczego tu użyć jakaś grawitacja pewnie będzie potrzebna, jakiś reactor.

Napisano

ja dlatego szycha mowiłem o roznych mozliwościach , bo to zależy co chcesz osiągnąć. Podam przykład : możesz chcieć mieć butelkę stojącąpod kranem z odkręconą wodą , a możesz chcieć mieć zblizenie pojedynczej kropli spływającej po butelce ( tak jak w reklamie piwa).

Sposób realizaci zalezy fod tego , co chesz uzyskać.

pozdrawiam

Napisano

wszystko ladnie i pieknie w tym tutku ale jak teraz przypisac linią material wody zebym przy renderingu widzial wode. bo teraz nic nie widze tylko na prespective widze linie

 

a co do tego tutka z ogniem jak dodac blura tylko do ognia?? zeby nie dodawalo do calej sceny tylko do ognia jak w menu render zaznaczam motion blur to renderuje mi baaarrdzoo długo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności