Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przedstawiam wam jedna z moich wielu animacji. Przedstawia ona taki malutki "schiz". Muzyka wzieta z gry Silent Hill. Pod wzgledem graficznym (jak na animacje) to mysle ze jest wystarczajaca (teksturki ostrutkie). Oto link

 

http://rapidshare.de/files/10887101/Traumatyczny_w_zek_inwalidzki.avi.html

A oto link do wersji mniej wazacej by latwiej mozna bylo ja sciagnac (14MB):

 

http://rapidshare.de/files/10999290/TraumaWozek.avi.html

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

He? Ale o so chozi?

 

Tekstury tak ostre, że porysowały mi monitor :( I te ostre krawędzie krat. Można było lepiej skompresować. Bo 50 MB na 1m filmiku to sporo...

Napisano

troche przesadziles z tymi teksturkami na wozku - mam na mysli np. ta rdze ktora dziwnym trafem na jednej jak i drugiej "poręczy" jest identyczna :)

Napisano
  • Autor

Mysle ze jak na animacje to jest calkiem niezle. Fakt moze teksturki sie troche powtarzaja ale sama praca nad wozkiem tez nie zajela mi zbyt duzo czasu. Ale dzieki za uwagi - wezme je pod uwage.

Napisano

ruch kamery też jest animacją, jak uczy teoria ;) no cóż, jest to różnica jednak między animacją np. człowieka, jako całokształt, animacja ma swój klimat, z technicznego punktu widzenia, hmm.... ten ogień robiony w video post zawsze wyjdzie na pierwszy plan :D

 

Pozdrawiam

 

ps.

długo się renderowało? cienie to shadow map?

Napisano
  • Autor
hmm.... ten ogień robiony w video post zawsze wyjdzie na pierwszy plan :D

 

Pozdrawiam

 

ps.

długo się renderowało? cienie to shadow map?

 

Hehe, dokładnie - Videopost to istna katorga jeśli chodzi o ogień. Rendering trwał około 2-3 dni z przerwami. Najbardziej to zalezało mi wlasnie na utworzeniu jakiegos klimaciku. Zgadza sie cienie to zwykle shadow map bo inne by mi kompa upiekly :D. niedlugo dorzuce kolejne moje animacje (narazie polecam znajdujaca sie rowniez w tym dziale animacje "Termuś" link do niej jest w poście zatytulowanym "Terminatorek")

Napisano

klimacik moze jest sądząc po screenie, ale textorki na wózku rażą .

JAk bym miał poświecać 2-3dni na rendering troszke bardziej bym sie postarał nad samym modelem.

Ale chyba animka trzyma poziom, sciagam

Napisano

50 mb na jedną minute ???? nie ma mowy. skompresuj, to ściagne. powinno mieć 50 razy mniej

Napisano

dokladnie ja juz robilem 3 podejscia ale transfer nie przekraczal 5kb/s na 1 minute filmiku wystarczy 10mb w zupelnosci

Napisano
  • Autor

Nie wiem jakie macie lacza ale mi sciaga to dosc szybko (testowalem). No ale jesli to dla was za duzo to zapraszam do obejrzenia animacji (Terminatorek) znajdujacej sie rowniez w tym dziale. Zajmuje ona 20MB i jest znacznie dluzsza. Zapraszam serdecznie.

Napisano

nie wiem po co chcesz wiedzieć jakei mamy łacza. Sprawą niepodlegającą dyskusji jest wielkość pliku 50 mb - na minute . I nie robisz tu nikomu łaski.

W drugim wątku prosiłeśo uwagi - moja uwaga jest taka, żeby nie uzywać tłustego druku i żeby produkować małe animki.

I jak juz kilka osób Ci o tym pisze to tak zrób, albo sobie sam je oceniaj.

pozdrawiam i czekam.

Napisano

no 50 mb to duzo na 1min

stanowczo...

popracuj nad nia jeszcze chodzby ogien/textury/no i wiecej smootcha:P

Napisano
  • Autor

ok. Kannu, spoko, nie unos sie tak :-D. Postaram sie zmniekszyc ciezar plikow w za paredziesiat minut (jak dobrze pojdzie to ta animka zajmowac bedzie 15MB) i z updatowac do nich linki.

Napisano

nie unosze sie, tylko na codzień robie animacje i mase animacji sciagam. I fakty są takie, ze to Ty sie musisz dostosować - w sumie to nic trudnego, bo nawet samym maxem mozesz skompresować materiał.

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Napisano

2-3 dni to sie renderowalo, to na jakim sprzecie pracujesz na 486 jeszcze?? Ogolnie mowiac to tego przyslowiowego klimaciku raczej nie osiagnales, a samej animacji to tam niestety nie zauwazylem, no i jeszcze ta fabula nie mam pojecia co chciales nam przekazac. Ale fajnie ze cos robisz i sie dzielisz tym z nami, pracuj dalej i sie nie zalamuj czytajac tego posta. Terminatorka pozniej sciagne i sie jeszcze powyzywam :D

Napisano
  • Autor

Hehe, renderowalo sie tak dlugo poniewaz zastosowalem FOGa zeby w oddali zaplecza za bardzo nie bylo widac :-)) Kannu - spoko, animka jest juz zmniejszona :-D. aha - zna ktos linka do dobrego tutka odnosnie robienia dobrego ognia w VIDEO POSCIE?

Napisano

foga to kompy w grach renderują na żywo od 10 lat :P

dobrego tutka odnosnie robienia dobrego ognia w VIDEO POSCIE?

takie coś raczej nie istnieje(przynajminiej bez plugiinów)

Napisano
  • Autor

Do "Master Kiełbaster" - Ale fog w grach jest mniejkomplexowy (zeby sie nie cielo) w porownaniu do renderow w NIErzeczywistym czasie. Po drugie w grach do renderowania jest wykorzystywana karta graficzna w ktorej procesor (GPU) ma 2 a czasem 3 razy wieksza moc obliczeniowa niz obecne glowne procesory (CPU), a 3dsmax wykorzystuje do renderingu tylko wolniejszy CPU. (GPU jest wykorzystywany tylko do Viewportów).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności