Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To ja też spróbuje sobie, a co mi tam. Koncept jest powszechnie znany, jest to czołg z gry Metal Slug na np szaraka.

Koncept:

metal_slug_x_001.jpg

 

Dzisiaj już coś powinienem coś pokazać.(tzn jutro)

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ah, metal slug!!!

pamiętam ile kasy wyrzuciłem na automat z tą grą :D czemu ja nie wpadłem na ten pomysł ;(

 

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... ;)

pozdrawiam :D

Napisano
  • Autor

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać...

Qrde to się wpakowałem, postaram się go nie skopać...

1 render:

dużo bugów i nieścisłości, ale pokaże to co dziś (wczoraj) zrobiłem, bo spać mi sie chce, a jak pisałem, że coś dam to zapodaje:

sqnvvu958vgqo7qn.jpg

 

Ide spać, jutro (dzisiaj już) bedzie duuużo lepiej.

Napisano

Concept ladny - alo obawiam sie ze zeby wiernie odwzorowac ten model potrzeba troche wiecej niz 2k

 

ile to juz ma tri ?

Napisano
  • Autor

Tez to zaóważyłem, ale o nic, postaram się go zrobić tak, żeby był przynajmniej bliski konceptowi.

Napisano
  • Autor

Już mam 1925 tri i nie wiem co z tym fantem zrobić...

ntnixvn1qahbn7tq.jpg

Mam tylko nadzieje, że texturki uratują to co zdołają trójkąty podźwignąc.

Napisano
  • Autor

render 3

duey9915jvt0ohnpm.jpg

Dalej mi tri brakuje, ale już jakoś wyglądać zaczyna chyba.

Jeśli ktoś zaóważył to u mnie góra jest troche większa od konceptu, ale tak jest ładnie więc tak raczej zostanie.

.jpg

Napisano
  • Autor

Thx kurt, staram się. Zapomniałem dodać, że jest to mój pierwszy poważny projekt w Game Art

Napisano

Może te wcięcia na gąsienicy załatwić planem + alphą raczej niż modelem? I pokaż siatkę - będzie więcej widać, zatem łatwiej coś podpowiedzieć.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem te działko na górze i mam już 1991 tri, a co do gąsienic to po małych poprawkach będzie alpha zamiast modelingu.

6r88eqha4sg21p0qm.jpg

Napisano

Możesz jeszcze zmniejszyć ilość zagięć tej blachy gąsienicowej w bok (jest podwójne, a można spokojnie zrobić pojedyncze). No i możesz jeszcze trochę zmniejszyć krągłość tych dwu rur obok lufy.

Napisano

zapodawaj siateczke - w koncu to minibitwa w gameart i ladna siateczka jest bardzo wazna

 

wyglada coraz lepiej - te rurki wciaz maja chyba zbyt duzo scianek

Napisano

Mnie też się tak wydaje - rurki zbyt okrągłe, a te face'y można przeznaczyć na inne detale. No i przy każdej zmianie możesz wrzucić siateczkę. I podaj aktualny polycount.

Napisano
  • Autor

W końcu udało mi się zmapować objekt:

fwb61jjlezh3490fm.jpg

Nie wiem jakim cudem ubyło tyle tri, ale już nie będe nic modyfikował żeby znowu nie bawić się z uvw. Teraz zaczynam malować jednocześnie ucząc się tej sztuki.

Napisano

no, sam zobaczysz pote- jak bedziesz malowac, ze z uv sa czesto glupie sytuacja- wydaje sie byc ok, ale jak przyjdzie do malowania to ...

Napisano

bardzo fajny obiekt :)

te rury z przodu, jak dla mnie, wywala sie przy malowaniu. Ja bym je wyprostowal (na metamorfozie), omapowal cylindrycznie i zagial od nowa (wylaczyl metamorfoze).

To samo ze sfera z tylu czolgu (na tym jest wyrzutnia rac). Ja bym odcial gore i zamapowal plaszczyzna, a reszte cylindrycznie. Ale nic za darmo - bedzie szew co troche utrudni malowanie. Moznaby obrocic ta sfere o 90 stopni tak zeby 'szczyty' sfery (tam gdzie trojkaty) byly po bokach. Wtedy w miejscu gdzie bylyby szwy na UV molgbys porobic jakies laczenia plyt metalu i nie byloby zadnych problemow z malowaniem :)

 

Of coz pisze tylko jak sam bym to zrobil. Jest milion innych sposobow, nawet mozna wogole nie ruszac UV i pomalowac sprytnie ;)

 

pozdrowienia!

Napisano

zalezy jedne pokazuja 2sided inne nie ;), co do mapowania i malownia to jesli sie wspomozesz np bodypaintem lub deepaitem i zawartym w nich projection paint to te szfy znikną w pół sekundy( bardzo przyjemna i prosta sprawa), co do mapownia to jesli skorzystasz z tej funkcji w tych programach to nawet jesli bedziesz mial distorszyn w siatce( oczywiscie bez przesady) to textura na modelu bedzie elegnacka

Napisano

Jesli nie sa robione z 2 stron to raczej nie bedzie mozna przymknac na to oczu - bo to za bardzo wyszloby poza limit - jak by tam wyszedl o 10-15 scianek to tragedi by nie bylo - no ale wprzeciwnym wypadku... :)

 

Ardeni - jak jest z tym twoim modelem - przy obliczaniu ilosci scianek brales pod uwage 2 strone ?

Napisano
  • Autor

Brałem pod uwage 1 strone (tzn te kawałki gąsienic są jednostrone), jeśli to przeszkadza to piszcie dokładnie o co chodzi, to jeszcze mogę zdążyć to poprawić. Piszcie na gg lub tlena co mam zrobić bo nie opłaca się robić tutaj czata z forum.

Napisano
  • Autor

Już model jest poprawiony, poszczególne częsci gąsienicy są 2 stronne. Co prawda musiałem troche zoptymalizować siatke, ale już jest dobrze. Model pokaże jak będzie widać pierwsze efekty z texturowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności