Napisano 13 Styczeń 200619 l To ja też spróbuje sobie, a co mi tam. Koncept jest powszechnie znany, jest to czołg z gry Metal Slug na np szaraka. Koncept: Dzisiaj już coś powinienem coś pokazać.(tzn jutro)
Napisano 13 Styczeń 200619 l ah, metal slug!!! pamiętam ile kasy wyrzuciłem na automat z tą grą :D czemu ja nie wpadłem na ten pomysł ;( Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... ;) pozdrawiam :D
Napisano 13 Styczeń 200619 l Autor Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... Qrde to się wpakowałem, postaram się go nie skopać... 1 render: dużo bugów i nieścisłości, ale pokaże to co dziś (wczoraj) zrobiłem, bo spać mi sie chce, a jak pisałem, że coś dam to zapodaje: Ide spać, jutro (dzisiaj już) bedzie duuużo lepiej.
Napisano 14 Styczeń 200619 l Concept ladny - alo obawiam sie ze zeby wiernie odwzorowac ten model potrzeba troche wiecej niz 2k ile to juz ma tri ?
Napisano 14 Styczeń 200619 l Autor Tez to zaóważyłem, ale o nic, postaram się go zrobić tak, żeby był przynajmniej bliski konceptowi.
Napisano 14 Styczeń 200619 l Autor Już mam 1925 tri i nie wiem co z tym fantem zrobić... Mam tylko nadzieje, że texturki uratują to co zdołają trójkąty podźwignąc.
Napisano 14 Styczeń 200619 l Autor render 3 Dalej mi tri brakuje, ale już jakoś wyglądać zaczyna chyba. Jeśli ktoś zaóważył to u mnie góra jest troche większa od konceptu, ale tak jest ładnie więc tak raczej zostanie.
Napisano 14 Styczeń 200619 l Autor Thx kurt, staram się. Zapomniałem dodać, że jest to mój pierwszy poważny projekt w Game Art
Napisano 14 Styczeń 200619 l Może te wcięcia na gąsienicy załatwić planem + alphą raczej niż modelem? I pokaż siatkę - będzie więcej widać, zatem łatwiej coś podpowiedzieć.
Napisano 15 Styczeń 200619 l Autor Zrobiłem te działko na górze i mam już 1991 tri, a co do gąsienic to po małych poprawkach będzie alpha zamiast modelingu.
Napisano 15 Styczeń 200619 l Możesz jeszcze zmniejszyć ilość zagięć tej blachy gąsienicowej w bok (jest podwójne, a można spokojnie zrobić pojedyncze). No i możesz jeszcze trochę zmniejszyć krągłość tych dwu rur obok lufy.
Napisano 15 Styczeń 200619 l zapodawaj siateczke - w koncu to minibitwa w gameart i ladna siateczka jest bardzo wazna wyglada coraz lepiej - te rurki wciaz maja chyba zbyt duzo scianek
Napisano 15 Styczeń 200619 l Mnie też się tak wydaje - rurki zbyt okrągłe, a te face'y można przeznaczyć na inne detale. No i przy każdej zmianie możesz wrzucić siateczkę. I podaj aktualny polycount.
Napisano 15 Styczeń 200619 l moze i mozna, a moze i nie ale sadze, ze detale to w texturce beda.... jak dla mnie jest ok
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor W końcu udało mi się zmapować objekt: Nie wiem jakim cudem ubyło tyle tri, ale już nie będe nic modyfikował żeby znowu nie bawić się z uvw. Teraz zaczynam malować jednocześnie ucząc się tej sztuki.
Napisano 19 Styczeń 200619 l no, sam zobaczysz pote- jak bedziesz malowac, ze z uv sa czesto glupie sytuacja- wydaje sie byc ok, ale jak przyjdzie do malowania to ...
Napisano 19 Styczeń 200619 l bardzo fajny obiekt :) te rury z przodu, jak dla mnie, wywala sie przy malowaniu. Ja bym je wyprostowal (na metamorfozie), omapowal cylindrycznie i zagial od nowa (wylaczyl metamorfoze). To samo ze sfera z tylu czolgu (na tym jest wyrzutnia rac). Ja bym odcial gore i zamapowal plaszczyzna, a reszte cylindrycznie. Ale nic za darmo - bedzie szew co troche utrudni malowanie. Moznaby obrocic ta sfere o 90 stopni tak zeby 'szczyty' sfery (tam gdzie trojkaty) byly po bokach. Wtedy w miejscu gdzie bylyby szwy na UV molgbys porobic jakies laczenia plyt metalu i nie byloby zadnych problemow z malowaniem :) Of coz pisze tylko jak sam bym to zrobil. Jest milion innych sposobow, nawet mozna wogole nie ruszac UV i pomalowac sprytnie ;) pozdrowienia!
Napisano 19 Styczeń 200619 l zalezy jedne pokazuja 2sided inne nie ;), co do mapowania i malownia to jesli sie wspomozesz np bodypaintem lub deepaitem i zawartym w nich projection paint to te szfy znikną w pół sekundy( bardzo przyjemna i prosta sprawa), co do mapownia to jesli skorzystasz z tej funkcji w tych programach to nawet jesli bedziesz mial distorszyn w siatce( oczywiscie bez przesady) to textura na modelu bedzie elegnacka
Napisano 19 Styczeń 200619 l Jesli nie sa robione z 2 stron to raczej nie bedzie mozna przymknac na to oczu - bo to za bardzo wyszloby poza limit - jak by tam wyszedl o 10-15 scianek to tragedi by nie bylo - no ale wprzeciwnym wypadku... :) Ardeni - jak jest z tym twoim modelem - przy obliczaniu ilosci scianek brales pod uwage 2 strone ?
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor Brałem pod uwage 1 strone (tzn te kawałki gąsienic są jednostrone), jeśli to przeszkadza to piszcie dokładnie o co chodzi, to jeszcze mogę zdążyć to poprawić. Piszcie na gg lub tlena co mam zrobić bo nie opłaca się robić tutaj czata z forum.
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor Już model jest poprawiony, poszczególne częsci gąsienicy są 2 stronne. Co prawda musiałem troche zoptymalizować siatke, ale już jest dobrze. Model pokaże jak będzie widać pierwsze efekty z texturowania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto