Ardeni Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 To ja też spróbuje sobie, a co mi tam. Koncept jest powszechnie znany, jest to czołg z gry Metal Slug na np szaraka. Koncept: Dzisiaj już coś powinienem coś pokazać.(tzn jutro)
arcade Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 ah, metal slug!!! pamiętam ile kasy wyrzuciłem na automat z tą grą :D czemu ja nie wpadłem na ten pomysł ;( Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... ;) pozdrawiam :D
Ardeni Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... Qrde to się wpakowałem, postaram się go nie skopać... 1 render: dużo bugów i nieścisłości, ale pokaże to co dziś (wczoraj) zrobiłem, bo spać mi sie chce, a jak pisałem, że coś dam to zapodaje: Ide spać, jutro (dzisiaj już) bedzie duuużo lepiej.
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 Concept ladny - alo obawiam sie ze zeby wiernie odwzorowac ten model potrzeba troche wiecej niz 2k ile to juz ma tri ?
Ardeni Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Tez to zaóważyłem, ale o nic, postaram się go zrobić tak, żeby był przynajmniej bliski konceptowi.
Ardeni Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Już mam 1925 tri i nie wiem co z tym fantem zrobić... Mam tylko nadzieje, że texturki uratują to co zdołają trójkąty podźwignąc.
Ardeni Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 render 3 Dalej mi tri brakuje, ale już jakoś wyglądać zaczyna chyba. Jeśli ktoś zaóważył to u mnie góra jest troche większa od konceptu, ale tak jest ładnie więc tak raczej zostanie.
ledyr Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 na gąsienicy duzo straciles i jeszcze na kołach
kurt_hectic Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 kurczaki konkurdencja rosnie tak 3maj ziom ;)
Ardeni Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Thx kurt, staram się. Zapomniałem dodać, że jest to mój pierwszy poważny projekt w Game Art
T. Kowalski Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 Może te wcięcia na gąsienicy załatwić planem + alphą raczej niż modelem? I pokaż siatkę - będzie więcej widać, zatem łatwiej coś podpowiedzieć.
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Zrobiłem te działko na górze i mam już 1991 tri, a co do gąsienic to po małych poprawkach będzie alpha zamiast modelingu.
T. Kowalski Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Możesz jeszcze zmniejszyć ilość zagięć tej blachy gąsienicowej w bok (jest podwójne, a można spokojnie zrobić pojedyncze). No i możesz jeszcze trochę zmniejszyć krągłość tych dwu rur obok lufy.
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 no to ja dalej lece z tym monologiem: 2 strona
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 zapodawaj siateczke - w koncu to minibitwa w gameart i ladna siateczka jest bardzo wazna wyglada coraz lepiej - te rurki wciaz maja chyba zbyt duzo scianek
T. Kowalski Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Mnie też się tak wydaje - rurki zbyt okrągłe, a te face'y można przeznaczyć na inne detale. No i przy każdej zmianie możesz wrzucić siateczkę. I podaj aktualny polycount.
kurt_hectic Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 moze i mozna, a moze i nie ale sadze, ze detale to w texturce beda.... jak dla mnie jest ok
Ardeni Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 W końcu udało mi się zmapować objekt: Nie wiem jakim cudem ubyło tyle tri, ale już nie będe nic modyfikował żeby znowu nie bawić się z uvw. Teraz zaczynam malować jednocześnie ucząc się tej sztuki.
kurt_hectic Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 no, sam zobaczysz pote- jak bedziesz malowac, ze z uv sa czesto glupie sytuacja- wydaje sie byc ok, ale jak przyjdzie do malowania to ...
Gość yon Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 bardzo fajny obiekt :) te rury z przodu, jak dla mnie, wywala sie przy malowaniu. Ja bym je wyprostowal (na metamorfozie), omapowal cylindrycznie i zagial od nowa (wylaczyl metamorfoze). To samo ze sfera z tylu czolgu (na tym jest wyrzutnia rac). Ja bym odcial gore i zamapowal plaszczyzna, a reszte cylindrycznie. Ale nic za darmo - bedzie szew co troche utrudni malowanie. Moznaby obrocic ta sfere o 90 stopni tak zeby 'szczyty' sfery (tam gdzie trojkaty) byly po bokach. Wtedy w miejscu gdzie bylyby szwy na UV molgbys porobic jakies laczenia plyt metalu i nie byloby zadnych problemow z malowaniem :) Of coz pisze tylko jak sam bym to zrobil. Jest milion innych sposobow, nawet mozna wogole nie ruszac UV i pomalowac sprytnie ;) pozdrowienia!
Gość Marioza Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 zalezy jedne pokazuja 2sided inne nie ;), co do mapowania i malownia to jesli sie wspomozesz np bodypaintem lub deepaitem i zawartym w nich projection paint to te szfy znikną w pół sekundy( bardzo przyjemna i prosta sprawa), co do mapownia to jesli skorzystasz z tej funkcji w tych programach to nawet jesli bedziesz mial distorszyn w siatce( oczywiscie bez przesady) to textura na modelu bedzie elegnacka
bartonfink Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Jesli nie sa robione z 2 stron to raczej nie bedzie mozna przymknac na to oczu - bo to za bardzo wyszloby poza limit - jak by tam wyszedl o 10-15 scianek to tragedi by nie bylo - no ale wprzeciwnym wypadku... :) Ardeni - jak jest z tym twoim modelem - przy obliczaniu ilosci scianek brales pod uwage 2 strone ?
Ardeni Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Brałem pod uwage 1 strone (tzn te kawałki gąsienic są jednostrone), jeśli to przeszkadza to piszcie dokładnie o co chodzi, to jeszcze mogę zdążyć to poprawić. Piszcie na gg lub tlena co mam zrobić bo nie opłaca się robić tutaj czata z forum.
Ardeni Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Już model jest poprawiony, poszczególne częsci gąsienicy są 2 stronne. Co prawda musiałem troche zoptymalizować siatke, ale już jest dobrze. Model pokaże jak będzie widać pierwsze efekty z texturowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się