Skocz do zawartości

Minibitwa 2: Maszyna Bojowa [Ardeni]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To ja też spróbuje sobie, a co mi tam. Koncept jest powszechnie znany, jest to czołg z gry Metal Slug na np szaraka.

Koncept:

metal_slug_x_001.jpg

 

Dzisiaj już coś powinienem coś pokazać.(tzn jutro)

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ah, metal slug!!!

pamiętam ile kasy wyrzuciłem na automat z tą grą :D czemu ja nie wpadłem na ten pomysł ;(

 

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... ;)

pozdrawiam :D

Napisano

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać...

Qrde to się wpakowałem, postaram się go nie skopać...

1 render:

dużo bugów i nieścisłości, ale pokaże to co dziś (wczoraj) zrobiłem, bo spać mi sie chce, a jak pisałem, że coś dam to zapodaje:

sqnvvu958vgqo7qn.jpg

 

Ide spać, jutro (dzisiaj już) bedzie duuużo lepiej.

Napisano

render 3

duey9915jvt0ohnpm.jpg

Dalej mi tri brakuje, ale już jakoś wyglądać zaczyna chyba.

Jeśli ktoś zaóważył to u mnie góra jest troche większa od konceptu, ale tak jest ładnie więc tak raczej zostanie.

.jpg

Napisano

Możesz jeszcze zmniejszyć ilość zagięć tej blachy gąsienicowej w bok (jest podwójne, a można spokojnie zrobić pojedyncze). No i możesz jeszcze trochę zmniejszyć krągłość tych dwu rur obok lufy.

Napisano

W końcu udało mi się zmapować objekt:

fwb61jjlezh3490fm.jpg

Nie wiem jakim cudem ubyło tyle tri, ale już nie będe nic modyfikował żeby znowu nie bawić się z uvw. Teraz zaczynam malować jednocześnie ucząc się tej sztuki.

Napisano

bardzo fajny obiekt :)

te rury z przodu, jak dla mnie, wywala sie przy malowaniu. Ja bym je wyprostowal (na metamorfozie), omapowal cylindrycznie i zagial od nowa (wylaczyl metamorfoze).

To samo ze sfera z tylu czolgu (na tym jest wyrzutnia rac). Ja bym odcial gore i zamapowal plaszczyzna, a reszte cylindrycznie. Ale nic za darmo - bedzie szew co troche utrudni malowanie. Moznaby obrocic ta sfere o 90 stopni tak zeby 'szczyty' sfery (tam gdzie trojkaty) byly po bokach. Wtedy w miejscu gdzie bylyby szwy na UV molgbys porobic jakies laczenia plyt metalu i nie byloby zadnych problemow z malowaniem :)

 

Of coz pisze tylko jak sam bym to zrobil. Jest milion innych sposobow, nawet mozna wogole nie ruszac UV i pomalowac sprytnie ;)

 

pozdrowienia!

Gość Marioza
Napisano

zalezy jedne pokazuja 2sided inne nie ;), co do mapowania i malownia to jesli sie wspomozesz np bodypaintem lub deepaitem i zawartym w nich projection paint to te szfy znikną w pół sekundy( bardzo przyjemna i prosta sprawa), co do mapownia to jesli skorzystasz z tej funkcji w tych programach to nawet jesli bedziesz mial distorszyn w siatce( oczywiscie bez przesady) to textura na modelu bedzie elegnacka

Napisano

Jesli nie sa robione z 2 stron to raczej nie bedzie mozna przymknac na to oczu - bo to za bardzo wyszloby poza limit - jak by tam wyszedl o 10-15 scianek to tragedi by nie bylo - no ale wprzeciwnym wypadku... :)

 

Ardeni - jak jest z tym twoim modelem - przy obliczaniu ilosci scianek brales pod uwage 2 strone ?

Napisano

Brałem pod uwage 1 strone (tzn te kawałki gąsienic są jednostrone), jeśli to przeszkadza to piszcie dokładnie o co chodzi, to jeszcze mogę zdążyć to poprawić. Piszcie na gg lub tlena co mam zrobić bo nie opłaca się robić tutaj czata z forum.

Napisano

Już model jest poprawiony, poszczególne częsci gąsienicy są 2 stronne. Co prawda musiałem troche zoptymalizować siatke, ale już jest dobrze. Model pokaże jak będzie widać pierwsze efekty z texturowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności