Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

To ja też spróbuje sobie, a co mi tam. Koncept jest powszechnie znany, jest to czołg z gry Metal Slug na np szaraka.

Koncept:

metal_slug_x_001.jpg

 

Dzisiaj już coś powinienem coś pokazać.(tzn jutro)

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ah, metal slug!!!

pamiętam ile kasy wyrzuciłem na automat z tą grą :D czemu ja nie wpadłem na ten pomysł ;(

 

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać... ;)

pozdrawiam :D

Napisano
  • Autor

Powodzenia i tylko spróbuj to skopać...

Qrde to się wpakowałem, postaram się go nie skopać...

1 render:

dużo bugów i nieścisłości, ale pokaże to co dziś (wczoraj) zrobiłem, bo spać mi sie chce, a jak pisałem, że coś dam to zapodaje:

sqnvvu958vgqo7qn.jpg

 

Ide spać, jutro (dzisiaj już) bedzie duuużo lepiej.

Napisano

Concept ladny - alo obawiam sie ze zeby wiernie odwzorowac ten model potrzeba troche wiecej niz 2k

 

ile to juz ma tri ?

Napisano
  • Autor

Tez to zaóważyłem, ale o nic, postaram się go zrobić tak, żeby był przynajmniej bliski konceptowi.

Napisano
  • Autor

Już mam 1925 tri i nie wiem co z tym fantem zrobić...

ntnixvn1qahbn7tq.jpg

Mam tylko nadzieje, że texturki uratują to co zdołają trójkąty podźwignąc.

Napisano
  • Autor

render 3

duey9915jvt0ohnpm.jpg

Dalej mi tri brakuje, ale już jakoś wyglądać zaczyna chyba.

Jeśli ktoś zaóważył to u mnie góra jest troche większa od konceptu, ale tak jest ładnie więc tak raczej zostanie.

.jpg

Napisano
  • Autor

Thx kurt, staram się. Zapomniałem dodać, że jest to mój pierwszy poważny projekt w Game Art

Napisano

Może te wcięcia na gąsienicy załatwić planem + alphą raczej niż modelem? I pokaż siatkę - będzie więcej widać, zatem łatwiej coś podpowiedzieć.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem te działko na górze i mam już 1991 tri, a co do gąsienic to po małych poprawkach będzie alpha zamiast modelingu.

6r88eqha4sg21p0qm.jpg

Napisano

Możesz jeszcze zmniejszyć ilość zagięć tej blachy gąsienicowej w bok (jest podwójne, a można spokojnie zrobić pojedyncze). No i możesz jeszcze trochę zmniejszyć krągłość tych dwu rur obok lufy.

Napisano

zapodawaj siateczke - w koncu to minibitwa w gameart i ladna siateczka jest bardzo wazna

 

wyglada coraz lepiej - te rurki wciaz maja chyba zbyt duzo scianek

Napisano

Mnie też się tak wydaje - rurki zbyt okrągłe, a te face'y można przeznaczyć na inne detale. No i przy każdej zmianie możesz wrzucić siateczkę. I podaj aktualny polycount.

Napisano
  • Autor

W końcu udało mi się zmapować objekt:

fwb61jjlezh3490fm.jpg

Nie wiem jakim cudem ubyło tyle tri, ale już nie będe nic modyfikował żeby znowu nie bawić się z uvw. Teraz zaczynam malować jednocześnie ucząc się tej sztuki.

Napisano

no, sam zobaczysz pote- jak bedziesz malowac, ze z uv sa czesto glupie sytuacja- wydaje sie byc ok, ale jak przyjdzie do malowania to ...

Napisano

bardzo fajny obiekt :)

te rury z przodu, jak dla mnie, wywala sie przy malowaniu. Ja bym je wyprostowal (na metamorfozie), omapowal cylindrycznie i zagial od nowa (wylaczyl metamorfoze).

To samo ze sfera z tylu czolgu (na tym jest wyrzutnia rac). Ja bym odcial gore i zamapowal plaszczyzna, a reszte cylindrycznie. Ale nic za darmo - bedzie szew co troche utrudni malowanie. Moznaby obrocic ta sfere o 90 stopni tak zeby 'szczyty' sfery (tam gdzie trojkaty) byly po bokach. Wtedy w miejscu gdzie bylyby szwy na UV molgbys porobic jakies laczenia plyt metalu i nie byloby zadnych problemow z malowaniem :)

 

Of coz pisze tylko jak sam bym to zrobil. Jest milion innych sposobow, nawet mozna wogole nie ruszac UV i pomalowac sprytnie ;)

 

pozdrowienia!

Napisano

zalezy jedne pokazuja 2sided inne nie ;), co do mapowania i malownia to jesli sie wspomozesz np bodypaintem lub deepaitem i zawartym w nich projection paint to te szfy znikną w pół sekundy( bardzo przyjemna i prosta sprawa), co do mapownia to jesli skorzystasz z tej funkcji w tych programach to nawet jesli bedziesz mial distorszyn w siatce( oczywiscie bez przesady) to textura na modelu bedzie elegnacka

Napisano

Jesli nie sa robione z 2 stron to raczej nie bedzie mozna przymknac na to oczu - bo to za bardzo wyszloby poza limit - jak by tam wyszedl o 10-15 scianek to tragedi by nie bylo - no ale wprzeciwnym wypadku... :)

 

Ardeni - jak jest z tym twoim modelem - przy obliczaniu ilosci scianek brales pod uwage 2 strone ?

Napisano
  • Autor

Brałem pod uwage 1 strone (tzn te kawałki gąsienic są jednostrone), jeśli to przeszkadza to piszcie dokładnie o co chodzi, to jeszcze mogę zdążyć to poprawić. Piszcie na gg lub tlena co mam zrobić bo nie opłaca się robić tutaj czata z forum.

Napisano
  • Autor

Już model jest poprawiony, poszczególne częsci gąsienicy są 2 stronne. Co prawda musiałem troche zoptymalizować siatke, ale już jest dobrze. Model pokaże jak będzie widać pierwsze efekty z texturowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.