Sam Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Witam wszystkich. To moja pierwsza praca, jeśli chodzi o pojazdy, im dłużej ją robię tym mniej mi sie podoba. Nie potrafie sobie sam poradzić więc proszę o pomoc. Zobaczcie oceńcie jak co to prosze o kontakt na gg. Z góry dzięki. PS. Wiem, że ktoś już taki model robił i wygląda on o niebo lepiej od mojego, ale bede sie starał, zobaczę co wyjdzie.
Tymek Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Noo przede wszystkim to chamfery, bo gallardo ma ładne ostre linie w bryle. Można się domyślić, że to Lambo, więc nie ma tragedii ;) Ile czasu już to robisz? Aha, no i jakaś siateczka by się przydała.
Sam Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Wiesz jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a więc za wiele nie umiem, chamferem posługiwać się próbowałem z mizernym skutkiem. Robię tę prackę 2 dni, a siatke aż boje sie pokazać.
polka dot Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 zajrzyj tu na forum do max faq, tam masz o meshsmooth trochę i między innymi o chamferze właśnie, poza tym w maxie F1 > chamfer :D lubin ten koło legnicy? :D
Tymek Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Hmm, no wiesz... ja po dwóch dniach z 3d studio (jescze spod DOS-u :D) zrobiłem stolik z kieliszkiem ;) Nie załamuj się, tylko do roboty i dawaj siatkę :) {EDIT} 2) 2 dni z tym modelem, ale to nie znaczy ze wcześniej nic nie robiłem, w 3d s max siedze od wakacji ale patrząc na niektóre pracki to jestem kompletnym amatorem No niby tak... trochę za daleko poszedłem z wnioskiem, sorry ;) A metoda z plane to bardzo dobra metoda.
Sam Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 1) tak ten koło legnicy 2) 2 dni z tym modelem, ale to nie znaczy ze wcześniej nic nie robiłem, w 3d s max siedze od wakacji ale patrząc na niektóre pracki to jestem kompletnym amatorem 3) siatka to siatka już podaję Aha i jeszcze pytanko czy nie lepiej to zacząć od początku inną metodą niż z plane'a?