Fr3d3k Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 hello Chciałem przyłączyć się do bitwy, lecz temat za bardzo mi nie spasował... A w sumie to traktuje tę bitwe jako pretekst do wymodelowania czegoś organicznego... Nie wiem czy model jest zgodny z założeniami..lecz nawet jesli nie jest, to ewentualnie nie wezme udziału w wyborze zwycięscy :) Temat taki troche cyberpunkowy...przegladałem nieśmiertelne SS i natknołem sie na taką kobitkę...mozna uznac, że to cyborg, a więc coś z maszyna wspólnego ma :) Myśle że do przyszłego wikendu dam rade skończyć .... Oto refka: I odrazu dzisiejszy modelik...limit przekroczony ale jeszcze jest symmetry i bez optymalizacji ...myśle ze do 2k zejdzie... No i wirek ... gl&hf for all :)
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 elo, (gl&hf- wszyscy w war3 tak pisza, a ja nie wiem co to znaczy ;() co do modelu : zamiast takiej glowy, ja bym porobil plany i nalozyl na nie kosmki wlosow w tex> nie uwazasz? poza tym, jakies drobne rzeczy, np. nos i oczy, ktore sa mlo koniece itd.
ftorek Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 no zobaczymy co z tego wyjdzie - na razie mam wrazenie ze ma za duza glowe i w ogole za gruba jest jakas... taka napuchnieta ps. nie spierdziel bo 'cyberpunk 2020' ma u mnie duuzy szacun :) pozdro
Gość Marioza Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 według mnie nos i oczy bardzo dobrze oddają to co jest na rysunku czyli taka kreske komiksową, model całkiem dobry, fajnie wybrnąłes z reki, kiedys tez pamietam mialem ja sobierobic tyle ze z wiekszym polycuntem ale w koncu nie wiedzialem co zrobic z tą mechaniczną reką a w zasadzie czy ją detalizowac na modelu czy na texturze i odpuscilem, tak czy owak , model mi sie narazie podba, są tam napewno jakies poprawki do zrobienia, ale wyszlo Ci to całkiem dobrze, ciekaw jest modelu z texturką, mam nadziję że ukonczysz ją , trzymam kciuki :D , aha co do włosów to uważam ze są bardzo dobre i nie ma co całosci robic tak zeby uzwac alfy, jeszcze po przyjzeniu sie najmniej mi pasuja łydki, mialem kiedys taki skri fajnych low poly łydek jak znajde to podrzuce, bylo tam świetne wykorzystanie poly tak ze łydki były krąglejsze, takie no kobiece ; )
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 nie jestem przekonany co do ręki - ja bym wymodelował raczej taką normalną a te mechaniczne bajery dorobił na texturze - na koncepcie jest coś w tym stylu, sama ręka trzyma jednak formę anatomiczną. pozdrawiam.
Woznkt Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 1. Dla mnie to ona strasznie kanciasta, ale nie wiem czy by się dało przy takim limicie lepiej to rozłozyć. 2. Głowa na pewno za duża i strasznie niszczy proporcje. 3. Rąsia fajna, ale oczko to zabija :] Zamiast seksownej laleczki z fetyszową rączką i świecącym oczkeim, zrobiłeś z niej jakiegoś zombie. Ale to tylko moje subiektywne odczucie Pozdrawiam i życzę wytrfałości :D
ftorek Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 no niestety - zgadzam sie z woznkt'em - zamiast uadnej pani mamy jakiegos potwora - ta krew (chyba) w okolicach reki to juz w ogole przegiecie w sumie - jak tam wolisz - ta uwaga odnosi sie tylko do 'dizajnu' ktory jest tylko i wylacznie twoja sprawa - ale mi sie bardziej podoba oryginalne podejscie... poadora
Gość Marioza Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 tez musze przyznać ze wyglada nienajlepeij w tym "dizajnie", z włosów wybrnąłes nie najgorzej ale reszta textury jakos nie przemawia do mnie
Fr3d3k Napisano 1 Luty 2006 Autor Napisano 1 Luty 2006 racja..wyszła strasznie ... Niestety nie wyrobiłem sie ..teksture mam nieskonczoną... bede sie bawil, ale juz poza bitwą... dzieki za zabawe!
Woznkt Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 ej no człowieku dzisiaj termin, a poza ty teraz o niebo lepiej wygląda :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się