Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, proszę o pomoc bo już od dłużeszgo czasu z tym walczę i powoli staję się bezsilna.

Chodzi mi o to by obiekt o nazwie spring połączyć jednym końcem z kulą umieszczoną w osi symetrii obiektu spring w tej samej płaszczyźnie poziomej co koniec obiektu spring,z którym tak kula ma być połączona. Innymi słowy jak zwęzić obiekt spring do zera i połączyć z kulą

 

 

Sytuacja przedstawiona na obrazku: http://www.ampasa.pl/spring.jpg

 

a dokładnie chodzi o to by tę spiralę zawęzić u dołu do tej małej kuli

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 879
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na siłę można też wypełnić te spliny lofem w "compound object" z attachować je i i użyć opcji z modyfi FFD 3x3x3 lub FFD 2x2x2, ale może są lepszejsze rozwiązania;)

Napisano

Gregorian, na mój gust Twoja propozycja conv. to editable poly a następnie FFD 2x2x2 jest najlepsza z dostępnych.

Napisano

Dzięki za pomoc, użyłam FFD 3x3x3, ale nie czaję o co chodzi z wypełnianiem loftem.

Napisano

loft służy do wypełniania w tym przypadku prostych.

Znajduje się create-geometry-compound Objects-loft

Czylie po narysowaniu splinea i np: ellipse. Klikamy na splinea używamy opcji loft, a w niej "Get Shape" i klikamy na elipse. Wszystko jest w F1 :)

Napisano

Nie wiem czy jest sens nad tym dyskutować bo gaota nie napisała czy spring będzie modyfikowany podczas animacji, bo jeżeli tak to próby tworzenia innym sposobem sprężyny nie ma sensu bo będzie ślęczała nad jej animacją. Wszelkie inne próby zwężenia za pomocą FFD zniekształcają niestety siatkę. Tyle odemnie.

Powodzenia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności