Taylor Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Oto scena ktora zaczęłem dziś robić. Prosze was o ocene , a takze wytkniecie błędów. PS. DVD i Wieża sa w stanie surowym:) Głośnik też do poprawy. A i chcialem tez pomoc do spraw renderu SKRIN http://novator.cba.pl/PIKNE.jpg
hkropinski Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 materiały słabiutkie, swiatlo i render lekko popraw, jest za jasno, modele podlogi są jakby wypukle, czeakam na detale, pozdr
tweety Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 jeśli DVD i wieża są do poprawy to zostaje tylko wnętrze a tutaj nie jest tak PIKNIE(.jpg): strsznie przepaliłeś render, materiały do poprawki, model stolika jest w miarę OK. mała sugestia: ładniej by wyglądał ten stolik ze szlanymi drzwiczkami. Pozdrawiam
Knysha Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Przepalone, a modele baaaardzo podstawowe, ale pracuj :)
Taylor Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 jeśli DVD i wieża są do poprawy to zostaje tylko wnętrze a tutaj nie jest tak PIKNIE(.jpg): strsznie przepaliłeś render, materiały do poprawki, model stolika jest w miarę OK. mała sugestia: ładniej by wyglądał ten stolik ze szlanymi drzwiczkami. Pozdrawiam o zrobie tak i jutro wrzuce render :) podpowiedzcie mi jak zrobic dobry material na podloge :) PLIS
JunioR Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 dobry materiał na podłoge? hmm moze fajna texturka drewnianej podłogi, reflect R,G,B na 45 a refl. gloossiness na 0,7 moze 0,6 to z mojej strony tyle. pozdrawiam
Taylor Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Ok. Dzis,... zmienilem oswietlenie, na troszke słabsze oraz szafeczke ze szklanymi drzwiami wedle zyczenia :) aaaaa i najwazniejsze jest tez nowa podloga. chyba lepsza:) czekam na komenty... Screen: http://img96.imageshack.us/my.php?image=scr15te.jpg
piotrek Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Ta podłoga jest krzywa, czy mi się tylko wydaje? Teraz za ciemno :/
Taylor Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Ta podłoga jest krzywa, czy mi się tylko wydaje? Teraz za ciemno :/ nie nie jest prosciutka:) jak za ciemno to dam za parenaście minut nowy render, tylko mniejszy:)
hkropinski Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 noo jest już lepiej, bardzo widoczne są te wszelki plamy na teksturach oraz kanciasty stolik pot telewizor, pozdrawiam
Taylor Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 noo jest już lepiej, bardzo widoczne są te wszelki plamy na teksturach oraz kanciasty stolik pot telewizor, pozdrawiam te plamy to nie wina teksturek tylko jakiegos efektu w maxie :/ sam sie wkurzylem bo skopalem tylko render :(
deshu Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 podpowiedzcie mi jak zrobic dobry material na podloge :) PLIS http://www.max3d.pl/tut.php?id=285 A co do tego 'efektu w maxie' to musisz pozmieniac ustawienia Global ilumination i Final gather, w zakladce indirect ilumination, no chyba ze to nie jest mental-ray.
Taylor Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Dobra na dzis to koniec pracy:) dorobilem jeszcze szafeczke :D i zmienilem ustawienie mebli
Lis Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Taki telewizor i takie meble :-) Masakra Telewizor kosztował pewno z 15 000 a te meble to może z 800 PLN :-)
AGmakonts Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 głośniki do poprawy, przyjmując że cewka jest zawsze troszke mniejsza niż kopułka to serio nie wiem jakby to grało:/ i jak ktoś już kolekcjonuje czajniki to nie rozwala ich po podłodze
Taylor Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 głośniki do poprawy, przyjmując że cewka jest zawsze troszke mniejsza niż kopułka to serio nie wiem jakby to grało:/ i jak ktoś już kolekcjonuje czajniki to nie rozwala ich po podłodze głosniki sa nie robione:) no przepraszam meczylem sie z nimi okolo 5 min :D a czajniki to tylko po to aby zmniejszyc pusta przestrzen :)
Taylor Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 dzisiejsze screeny , ... drugi render wrzucam tylko od tak sobie- nie ma na nim zadnego swiatla:) wiec nie gadac ze obiekty wisza nad glebą:D
AGmakonts Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 proporcje zjechane nadal, jak to oświatlałes? bo wydaje mi sie ze tu sufitu nie ma
Taylor Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 proporcje zjechane nadal, jak to oświatlałes? bo wydaje mi sie ze tu sufitu nie ma tj. VRay Light i Skylight(bez uzycia cieni). sufitu nie widac na tym renderze:) aha i daje jeszcze taki najswiezszy sprzed doslownie 5 min:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się