Coruscant Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Witam ponownie :> Właśnie jestem w trakcie robienia Imperial Landing Craft'a z moich ukochanych SW i postanowiłem, że conieco wam pokażę :). Niestety tym razem bez siatki gdyż użyłem naprawde dużej ilości polygonów i wszystko zlewa się w jedno. Niewiem co z teksturami bo ciągle nie potrafię tego robić :<. mam nadziej si wko naucz no ale to dopiero tydzie z maxikiem> May the force be with you P.S. Wiem, że nie jest odwzorowywany w 100% ale tak naprawdę jakiegokolwiek modelu bym nie widział, to poza ogólnym kształtem i założeniami są zupełnie różne.
Gość WojciechZ Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 No na razie ładnie. Jako że jestem też fanem SW będe Ciebie tu pilnował żebyś jakiejś kaszany nie zrobił:D Na płatach bym dał więcej szczegółów jakiś zagłębień np. Ale można teksturką nadrobić...
Coruscant Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 No właśnie w kwestii skrzydeł jeszcze się zastanawiam, ale chyba jednak zrobię jako model, tak żeby tekstura była tylko uzupełnieniem a nie esensją ;p. P.S. rzuciłem na niego światło z Create/Light ale po wyrenderowaniu nie ma na nim żadnych cieni poza standardowymi :|| jak wygenerować cienie????
Coruscant Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 Dorzucam render odnośnie poprzedniego pytania.
Coruscant Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Dorzucam kolejny render z poprawionymi skrzydłami i dodanymi różnymi detalami. Nadal proszę aby ktoś mi pomógł z poprzednim pytaniem :>.
FF Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Musisz po prostu zaznaczyć "on" przy "shadows" w ustawieniach światła. Jak dla mnie trochę to mało szczegółowe (w niektórych miejscach) i te wypukłości a kadłubie trochę monotonne no ale jak sie postarasz to może jakoś wyjdzie. I nie podobają mi sie te zaokrąglenia.
Coruscant Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Mam włączone a cieni jak nie było tak nie ma :(
Coruscant Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 No i skończyłem. Model właściwie jest gotowy ale dalej nie potrafię tego oteksturować :(. Dodałem jeszcze siatkę która jak widzicie jest z deka zamotana. Próbowałem material editorem teksturować ale nałozę teksture wielkosci 2048x2048 na statek a na nim pojawia się jakby była wielkości 32x32:/ kombinuje z ustawieniami i tylko coraz gorzej to wychodzi ://.
Coruscant Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Część główna: 18691 Skrzydła kazde po 3550 i dziób 2726 :P
Chalek Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Uzywasz kosmicznej ilosci poligonow na plaskich, rownych miejscach, gdzie pewnie by wystarczyl 1 poligon, gora kilka, a oszczedzasz na ograglych miejscach typu te cylindry po bokach. O co dokladnie chodzi Ci z ta tekstura? pokaz jakies screeny, bo nie kapuje.
Coruscant Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Wybrałem sobie standardową texturę Space Panels bo akurat mam wrażenie że najbardziej będzie odpowiadać. No i zarzuciłem ją najpierw na kadłub i wszystko niby w niektórych miejscach ok ale w większości porozjeżdżane i wogóle do kitu. Z kolei na skrzydłach robi się dosłownie piasek, tak jakbys teksture zwalił do 1 pikseli i nakładał losowo :/
polka dot Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 nadaj obiektowi modyfikator uvwmap box, zwiększ tiling w texturze, będzie miodzio :D
Chalek Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 kome: jakos mi do glowy nie przyszlo, ze moglo nie byc mapowania :]
Coruscant Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Wypróbuję później Wasze rady. Dzięki :) Wiem że ilość polygonów jest kosmiczna no ale chciałem ich tyle, żeby mieć łatwe możliwości dodawania różnych działek nierówności itp itd bez potrzeby cięcia polygonów.
Coruscant Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Oki sprawy wyglądają tak. Zrobiłem jak mi radziliście i wyszło zgodnie z tym co chciałem osiągnąć :) za co wam wielkie dzięki :). Niestety mam problem z kadłubem. Użyłem jeszcze innej teksturki żeby było lepiej widać. P.S. Sorki za jakość ale musiałem kompresować do 30% zeby na forum umieścić.
Chalek Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 jakos nie za bardzo widze o co Ci chodzi z tym kadłubem, uzyj jakiego imageshack czy czegos takiego, albo napisz co jest nie tak. Cos z mapowaniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się