Napisano 26 Styczeń 200619 l Witam ponownie :> Właśnie jestem w trakcie robienia Imperial Landing Craft'a z moich ukochanych SW i postanowiłem, że conieco wam pokażę :). Niestety tym razem bez siatki gdyż użyłem naprawde dużej ilości polygonów i wszystko zlewa się w jedno. Niewiem co z teksturami bo ciągle nie potrafię tego robić :<. mam nadziej si wko naucz no ale to dopiero tydzie z maxikiem> May the force be with you P.S. Wiem, że nie jest odwzorowywany w 100% ale tak naprawdę jakiegokolwiek modelu bym nie widział, to poza ogólnym kształtem i założeniami są zupełnie różne.
Napisano 26 Styczeń 200619 l No na razie ładnie. Jako że jestem też fanem SW będe Ciebie tu pilnował żebyś jakiejś kaszany nie zrobił:D Na płatach bym dał więcej szczegółów jakiś zagłębień np. Ale można teksturką nadrobić...
Napisano 26 Styczeń 200619 l Autor No właśnie w kwestii skrzydeł jeszcze się zastanawiam, ale chyba jednak zrobię jako model, tak żeby tekstura była tylko uzupełnieniem a nie esensją ;p. P.S. rzuciłem na niego światło z Create/Light ale po wyrenderowaniu nie ma na nim żadnych cieni poza standardowymi :|| jak wygenerować cienie????
Napisano 27 Styczeń 200619 l Autor Dorzucam kolejny render z poprawionymi skrzydłami i dodanymi różnymi detalami. Nadal proszę aby ktoś mi pomógł z poprzednim pytaniem :>.
Napisano 27 Styczeń 200619 l Musisz po prostu zaznaczyć "on" przy "shadows" w ustawieniach światła. Jak dla mnie trochę to mało szczegółowe (w niektórych miejscach) i te wypukłości a kadłubie trochę monotonne no ale jak sie postarasz to może jakoś wyjdzie. I nie podobają mi sie te zaokrąglenia.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor No i skończyłem. Model właściwie jest gotowy ale dalej nie potrafię tego oteksturować :(. Dodałem jeszcze siatkę która jak widzicie jest z deka zamotana. Próbowałem material editorem teksturować ale nałozę teksture wielkosci 2048x2048 na statek a na nim pojawia się jakby była wielkości 32x32:/ kombinuje z ustawieniami i tylko coraz gorzej to wychodzi ://.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Uzywasz kosmicznej ilosci poligonow na plaskich, rownych miejscach, gdzie pewnie by wystarczyl 1 poligon, gora kilka, a oszczedzasz na ograglych miejscach typu te cylindry po bokach. O co dokladnie chodzi Ci z ta tekstura? pokaz jakies screeny, bo nie kapuje.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor Wybrałem sobie standardową texturę Space Panels bo akurat mam wrażenie że najbardziej będzie odpowiadać. No i zarzuciłem ją najpierw na kadłub i wszystko niby w niektórych miejscach ok ale w większości porozjeżdżane i wogóle do kitu. Z kolei na skrzydłach robi się dosłownie piasek, tak jakbys teksture zwalił do 1 pikseli i nakładał losowo :/
Napisano 28 Styczeń 200619 l nadaj obiektowi modyfikator uvwmap box, zwiększ tiling w texturze, będzie miodzio :D
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor Wypróbuję później Wasze rady. Dzięki :) Wiem że ilość polygonów jest kosmiczna no ale chciałem ich tyle, żeby mieć łatwe możliwości dodawania różnych działek nierówności itp itd bez potrzeby cięcia polygonów.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor Oki sprawy wyglądają tak. Zrobiłem jak mi radziliście i wyszło zgodnie z tym co chciałem osiągnąć :) za co wam wielkie dzięki :). Niestety mam problem z kadłubem. Użyłem jeszcze innej teksturki żeby było lepiej widać. P.S. Sorki za jakość ale musiałem kompresować do 30% zeby na forum umieścić.
Napisano 28 Styczeń 200619 l jakos nie za bardzo widze o co Ci chodzi z tym kadłubem, uzyj jakiego imageshack czy czegos takiego, albo napisz co jest nie tak. Cos z mapowaniem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto