Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponownie :> Właśnie jestem w trakcie robienia Imperial Landing Craft'a z moich ukochanych SW i postanowiłem, że conieco wam pokażę :).

 

Niestety tym razem bez siatki gdyż użyłem naprawde dużej ilości polygonów i wszystko zlewa się w jedno.

 

Niewiem co z teksturami bo ciągle nie potrafię tego robić :<. mam nadziej si wko naucz no ale to dopiero tydzie z maxikiem>

 

May the force be with you

 

P.S. Wiem, że nie jest odwzorowywany w 100% ale tak naprawdę jakiegokolwiek modelu bym nie widział, to poza ogólnym kształtem i założeniami są zupełnie różne.

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość WojciechZ
Napisano

No na razie ładnie. Jako że jestem też fanem SW będe Ciebie tu pilnował żebyś jakiejś kaszany nie zrobił:D Na płatach bym dał więcej szczegółów jakiś zagłębień np. Ale można teksturką nadrobić...

Napisano

No właśnie w kwestii skrzydeł jeszcze się zastanawiam, ale chyba jednak zrobię jako model, tak żeby tekstura była tylko uzupełnieniem a nie esensją ;p.

 

P.S. rzuciłem na niego światło z Create/Light ale po wyrenderowaniu nie ma na nim żadnych cieni poza standardowymi :|| jak wygenerować cienie????

Napisano

Musisz po prostu zaznaczyć "on" przy "shadows" w ustawieniach światła. Jak dla mnie trochę to mało szczegółowe (w niektórych miejscach) i te wypukłości a kadłubie trochę monotonne no ale jak sie postarasz to może jakoś wyjdzie. I nie podobają mi sie te zaokrąglenia.

Napisano

No i skończyłem. Model właściwie jest gotowy ale dalej nie potrafię tego oteksturować :(. Dodałem jeszcze siatkę która jak widzicie jest z deka zamotana. Próbowałem material editorem teksturować ale nałozę teksture wielkosci 2048x2048 na statek a na nim pojawia się jakby była wielkości 32x32:/ kombinuje z ustawieniami i tylko coraz gorzej to wychodzi ://.

Napisano

Uzywasz kosmicznej ilosci poligonow na plaskich, rownych miejscach, gdzie pewnie by wystarczyl 1 poligon, gora kilka, a oszczedzasz na ograglych miejscach typu te cylindry po bokach.

O co dokladnie chodzi Ci z ta tekstura? pokaz jakies screeny, bo nie kapuje.

Napisano

Wybrałem sobie standardową texturę Space Panels bo akurat mam wrażenie że najbardziej będzie odpowiadać. No i zarzuciłem ją najpierw na kadłub i wszystko niby w niektórych miejscach ok ale w większości porozjeżdżane i wogóle do kitu. Z kolei na skrzydłach robi się dosłownie piasek, tak jakbys teksture zwalił do 1 pikseli i nakładał losowo :/

Napisano

Wypróbuję później Wasze rady. Dzięki :) Wiem że ilość polygonów jest kosmiczna no ale chciałem ich tyle, żeby mieć łatwe możliwości dodawania różnych działek nierówności itp itd bez potrzeby cięcia polygonów.

Napisano

Oki sprawy wyglądają tak. Zrobiłem jak mi radziliście i wyszło zgodnie z tym co chciałem osiągnąć :) za co wam wielkie dzięki :). Niestety mam problem z kadłubem. Użyłem jeszcze innej teksturki żeby było lepiej widać.

 

P.S. Sorki za jakość ale musiałem kompresować do 30% zeby na forum umieścić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności