ckris Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 To pierwszy render jaki zrobiłem w celu wychwycenia błędów modelu. Tak się zastanawiam, czy ktos wie jak zrobic shader, który wyglądał by jak dur-aluminium, chciałem go na felgi nałozyć? Pozdrawiam. Ps. 4 dni to robiłem.
illy Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 bledow specjalnie nie widac acz nie jest to jakas specjalnie skomplikowana siatka, cos tam sie dzieje na progu z tylu i cos dziwnego jest na masce (jakis duzy blad) co do materialu to w jakim renderze?
David14 Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 wogóle śmieszne auto, to robione konkretnie z jakiś BP czy wymyślone, a gdzie to ma drzwi??
SAIRAM Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Fajny pojazd, ale zdecydowanie nie na polskie drogi...
ckris Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Nie wiem nawet na jakiej bazie jest maska, widziałem podobny kształt w pewnym tutorialu spodobał mi sie na tyle sam kształt, że mając jego zarys w pamięci wybudowałem pojazd bez żadnych image planów, całkowicie w pustej przestrzeni, stąd tez głównie ta skromność i brak detali. A drzwi sa niepotrzebne kokpit sie uchyla :DD
javor Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 taaaa a kierowca jedzie na ślepo bo wszystko zasłania mu ten paskudny i niepotrzebny wlot powietrza :P
mrkrzysiek Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 no nie podoba mi się ten koncept chyb dlatego ze nie lubię takich cudaków model nie jest aż tak bardzo skomplikowany i nie zawiera jakiś rażących błędów no na pewno do poprawy koła i ten wlot na masce zobaczymy co będzie dalej powodzenia
pecet Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 wiem że to twój własny projekt, ale jak bym mógł coś zasugerować to weź wywal ten ogromny wlot powietrza:p możesz dać jakiś mniejszy i mniej obły, dalej zmień ten spojler z tyłu!!! to wygląda jak jakaś półka i w dodatku jest jakiś gróby i obły, weź zrób jakis "normalny" no i jeszcze skomplikuj go troche (lusterka, drzwi, jakieś znaczki uszczelki, wycieraczki itp) zrób "normalne" felgi i opony (troche grubsze:) a i jeszcze w tym "pługu" na dole sprzodu (ten niższy zdeżak) zrób jakiś wlot powietrza najlepiej jakby się łączył z wlotem w tej wyższej części:) zrób do tego jeszcze ładne światła, przypisz wszystkiemu ładne materiały i ładnie wyrenderuj i będzie cacy:) a jescze ważna sprawa jak modelujesz samochód "z głowy" to nie idz na łatwizne i rób tak jak to zaplanowałeś a nie jak wyjdzie:) ogólne przypomina mi troche jaguara xj (coś tam) a jeśli chodzi o to duraluminium (nie wiem jak to dokładnie wygląda) ale spróbuj tego: meteriał: raytrace; diffuse: lekko szary ; specular level 751; gloslines: 28; soften 0,4 i jeszce w reflect mape follow pierwszy kolor czarny a drugi prawie czarny:) powinno wyjść w miarę ale jeszcze trzeba to wyrenderować z dobrymi ustawieniami:) takie materiał miały felgi na moim saabie a podobno dobry był:) (na forum można go gdzies znaleść) ale sie rozpisałem:) powodzenia w dalszej pracy nad modelem
ckris Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Dzięki pecet za sugestie, oczywiscie przemodeluje tu i ówdzie. Spróbuje tez popracować nad tym materiałem. Co do widocznosci, to przeciez oczywiste, że ten pojazd posiada kamery, ktore prezkazują obraz do kokpitu. Pozdrawiam serdecznie :D Ps. W ogóle skąd bierzecie image plane'y?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się