Napisano 30 Styczeń 200619 l To pierwszy render jaki zrobiłem w celu wychwycenia błędów modelu. Tak się zastanawiam, czy ktos wie jak zrobic shader, który wyglądał by jak dur-aluminium, chciałem go na felgi nałozyć? Pozdrawiam. Ps. 4 dni to robiłem.
Napisano 30 Styczeń 200619 l bledow specjalnie nie widac acz nie jest to jakas specjalnie skomplikowana siatka, cos tam sie dzieje na progu z tylu i cos dziwnego jest na masce (jakis duzy blad) co do materialu to w jakim renderze?
Napisano 30 Styczeń 200619 l wogóle śmieszne auto, to robione konkretnie z jakiś BP czy wymyślone, a gdzie to ma drzwi??
Napisano 30 Styczeń 200619 l Autor Nie wiem nawet na jakiej bazie jest maska, widziałem podobny kształt w pewnym tutorialu spodobał mi sie na tyle sam kształt, że mając jego zarys w pamięci wybudowałem pojazd bez żadnych image planów, całkowicie w pustej przestrzeni, stąd tez głównie ta skromność i brak detali. A drzwi sa niepotrzebne kokpit sie uchyla :DD
Napisano 30 Styczeń 200619 l taaaa a kierowca jedzie na ślepo bo wszystko zasłania mu ten paskudny i niepotrzebny wlot powietrza :P
Napisano 30 Styczeń 200619 l no nie podoba mi się ten koncept chyb dlatego ze nie lubię takich cudaków model nie jest aż tak bardzo skomplikowany i nie zawiera jakiś rażących błędów no na pewno do poprawy koła i ten wlot na masce zobaczymy co będzie dalej powodzenia
Napisano 30 Styczeń 200619 l wiem że to twój własny projekt, ale jak bym mógł coś zasugerować to weź wywal ten ogromny wlot powietrza:p możesz dać jakiś mniejszy i mniej obły, dalej zmień ten spojler z tyłu!!! to wygląda jak jakaś półka i w dodatku jest jakiś gróby i obły, weź zrób jakis "normalny" no i jeszcze skomplikuj go troche (lusterka, drzwi, jakieś znaczki uszczelki, wycieraczki itp) zrób "normalne" felgi i opony (troche grubsze:) a i jeszcze w tym "pługu" na dole sprzodu (ten niższy zdeżak) zrób jakiś wlot powietrza najlepiej jakby się łączył z wlotem w tej wyższej części:) zrób do tego jeszcze ładne światła, przypisz wszystkiemu ładne materiały i ładnie wyrenderuj i będzie cacy:) a jescze ważna sprawa jak modelujesz samochód "z głowy" to nie idz na łatwizne i rób tak jak to zaplanowałeś a nie jak wyjdzie:) ogólne przypomina mi troche jaguara xj (coś tam) a jeśli chodzi o to duraluminium (nie wiem jak to dokładnie wygląda) ale spróbuj tego: meteriał: raytrace; diffuse: lekko szary ; specular level 751; gloslines: 28; soften 0,4 i jeszce w reflect mape follow pierwszy kolor czarny a drugi prawie czarny:) powinno wyjść w miarę ale jeszcze trzeba to wyrenderować z dobrymi ustawieniami:) takie materiał miały felgi na moim saabie a podobno dobry był:) (na forum można go gdzies znaleść) ale sie rozpisałem:) powodzenia w dalszej pracy nad modelem
Napisano 30 Styczeń 200619 l Autor Dzięki pecet za sugestie, oczywiscie przemodeluje tu i ówdzie. Spróbuje tez popracować nad tym materiałem. Co do widocznosci, to przeciez oczywiste, że ten pojazd posiada kamery, ktore prezkazują obraz do kokpitu. Pozdrawiam serdecznie :D Ps. W ogóle skąd bierzecie image plane'y?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto