Napisano 1 Luty 200619 l mam problem próbuje zrobic niebo tzn stworzyłem sphere w środku jest mój obket sphere przypisałem kolor jasny niebieski wyłaczyłem we włąsciowasciach reflect/refract cast shadow itp bo nie chce zeby niebo dawało cień ..... itp .. ale problem mam ze swiatłem jesli daje direct to całe "wnetrze" sphere nie jest oswietlona równomiernie wiec próbowałem daylight sunlight ale zawsze jest przeswietlone wiec urzywam logarytmic exposure .. czy jakos tak... ale wyskakuje mi bład ze czesc sceny nie moze byc wyrenderowana ... klikam zeby dalej renderował i efekt jest dziwny bo mam jakby załamania na tym niebie ... jak mam to zrobic ??....
Napisano 1 Luty 200619 l a zrob takie coś: te Twoje sphere edytuj do poly, zaznacz wszystke poly i potraktuj je FLIP czy INVERT jakos tak i wtedy sprawdz
Napisano 1 Luty 200619 l Autor ok zrobiłem tak ale nadal wyskakuje mi bład jak uwzywam daylight czu sunlight.. albo mi renderuje 3 godziny...:/...i pomiajam fakt ze jest przeswietlone wszystko .....
Napisano 1 Luty 200619 l Autor no efekt choryzontu.. powiedzmy takiej głebi nieba nie zeby tło było tylko niebieskie pozatym potem chce dodać chmóry ...
Napisano 1 Luty 200619 l no to robisz gradient ramp na spherical obracasz o 90' wrzucasz do environmenta i masz :)
Napisano 2 Luty 200619 l w material editorze ładujesz mapę gradient ramp, ustawiasz kolory, w opcjach mapy wybierasz environment i z listy obok wybierasz spherical, obracasz o 90' względem osi W, potem otwierasz environment (8) i przeciągasz mapę do slotu.
Napisano 6 Luty 200619 l Autor no prubuje tak włąsnie uzyskac to niebo ale wychodzi tandetnie ... znalazlem tutorial jak zrobic niebo i chmury http://www.tutorialoutpost.com/count/2231 wszystko było by ok tzn kwestja zabawy z ustawieniami ale... renderuje w vray i jak uzywam daylight czy sunlight to wyskakuje mi ciagle ten błąd ze nie których obszarów nie moze zrenderowac no i współżędne... why?? whyyyy???
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto