kondrad Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 mam problem próbuje zrobic niebo tzn stworzyłem sphere w środku jest mój obket sphere przypisałem kolor jasny niebieski wyłaczyłem we włąsciowasciach reflect/refract cast shadow itp bo nie chce zeby niebo dawało cień ..... itp .. ale problem mam ze swiatłem jesli daje direct to całe "wnetrze" sphere nie jest oswietlona równomiernie wiec próbowałem daylight sunlight ale zawsze jest przeswietlone wiec urzywam logarytmic exposure .. czy jakos tak... ale wyskakuje mi bład ze czesc sceny nie moze byc wyrenderowana ... klikam zeby dalej renderował i efekt jest dziwny bo mam jakby załamania na tym niebie ... jak mam to zrobic ??.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 a zrob takie coś: te Twoje sphere edytuj do poly, zaznacz wszystke poly i potraktuj je FLIP czy INVERT jakos tak i wtedy sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 ok zrobiłem tak ale nadal wyskakuje mi bład jak uwzywam daylight czu sunlight.. albo mi renderuje 3 godziny...:/...i pomiajam fakt ze jest przeswietlone wszystko ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 a jakiegi efekt chcesz z tą kulą osiągnąć? może da się to inaczej zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 no efekt choryzontu.. powiedzmy takiej głebi nieba nie zeby tło było tylko niebieskie pozatym potem chce dodać chmóry ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 no to robisz gradient ramp na spherical obracasz o 90' wrzucasz do environmenta i masz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 yyy tzn jak to :) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 2 Luty 2006 Share Napisano 2 Luty 2006 w material editorze ładujesz mapę gradient ramp, ustawiasz kolory, w opcjach mapy wybierasz environment i z listy obok wybierasz spherical, obracasz o 90' względem osi W, potem otwierasz environment (8) i przeciągasz mapę do slotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 2 Luty 2006 Autor Share Napisano 2 Luty 2006 ooook wielkie dzęki ..!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 6 Luty 2006 Autor Share Napisano 6 Luty 2006 no prubuje tak włąsnie uzyskac to niebo ale wychodzi tandetnie ... znalazlem tutorial jak zrobic niebo i chmury http://www.tutorialoutpost.com/count/2231 wszystko było by ok tzn kwestja zabawy z ustawieniami ale... renderuje w vray i jak uzywam daylight czy sunlight to wyskakuje mi ciagle ten błąd ze nie których obszarów nie moze zrenderowac no i współżędne... why?? whyyyy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 6 Luty 2006 Share Napisano 6 Luty 2006 to zacznij w koncu uzywac vray light... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się