Skocz do zawartości

niebo -daylight ...


kondrad

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem próbuje zrobic niebo tzn stworzyłem sphere w środku jest mój obket sphere przypisałem kolor jasny niebieski wyłaczyłem we włąsciowasciach reflect/refract cast shadow itp bo nie chce zeby niebo dawało cień ..... itp .. ale problem mam ze swiatłem jesli daje direct to całe "wnetrze" sphere nie jest oswietlona równomiernie wiec próbowałem daylight sunlight ale zawsze jest przeswietlone wiec urzywam logarytmic exposure .. czy jakos tak... ale wyskakuje mi bład ze czesc sceny nie moze byc wyrenderowana ... klikam zeby dalej renderował i efekt jest dziwny bo mam jakby załamania na tym niebie ... jak mam to zrobic ??....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w material editorze ładujesz mapę gradient ramp, ustawiasz kolory, w opcjach mapy wybierasz environment i z listy obok wybierasz spherical, obracasz o 90' względem osi W, potem otwierasz environment (8) i przeciągasz mapę do slotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no prubuje tak włąsnie uzyskac to niebo ale wychodzi tandetnie ... znalazlem tutorial jak zrobic niebo i chmury http://www.tutorialoutpost.com/count/2231

wszystko było by ok tzn kwestja zabawy z ustawieniami ale... renderuje w vray i jak uzywam daylight czy sunlight to wyskakuje mi ciagle ten błąd ze nie których obszarów nie moze zrenderowac no i współżędne... why?? whyyyy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności