Napisano 7 Luty 200619 l witam czy moze ktos mi powiedziec lub moze ma ktos linka do tutka jak powinna wygladac poprawna siatka na kolanie łokciu itp chodzi o miejsca zgieć http://www.klasabp.prv.pl/noga.jpg ja mam taki problem acha i drugie pytanie czy lepiej do animacji uzywac na bipedzie Skin czy Physique
Napisano 7 Luty 200619 l Jeśli to LowPoly, to nie wiem - to co zrobiłeś wygląda chyba w miarę. Jeśłi Hi-Poly poszukaj tutaj i tutaj.
Napisano 8 Luty 200619 l sie tak dziwnie zgina bo masz zle ustawione wagi vertexow, w twoim wypadku kosc piszczelowa powinna miec pelna kontrole na kolanie czyli wagi na kolanie musza byc = 1 i przypisane do k. piszczelowej(mniej wiecej, bo tylnie vertexy kolana (czyli te ktorych nie widac na obrazku)powinny byc rowniez przypisane do k. udowej jakies 0.5). Nie mam pojecia gdzie sie takie cuda ustawia w phisyqu bo z niego nie kozystam. Jojo
Napisano 15 Luty 200619 l Tak to powinno mniej więcej wyglądać jak chodzi o przebieg krawędzi po obwodzie kolana.. ale ograniczyłeś się tylko do dwóch podziałów a to bardzo mało żeby uzyskać ładnę deformację. No chyba, że celowo ma być taka twarda i kanciata. Ja używam Skin'a i tak mi dobrze :)
Napisano 17 Luty 200619 l To też żależy jaki ma zakres ruchu. Jeżeli noga jest w gipsie, możesz sobie darowac :) Pozdrówka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto