flashmaster Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 witam czy moze ktos mi powiedziec lub moze ma ktos linka do tutka jak powinna wygladac poprawna siatka na kolanie łokciu itp chodzi o miejsca zgieć http://www.klasabp.prv.pl/noga.jpg ja mam taki problem acha i drugie pytanie czy lepiej do animacji uzywac na bipedzie Skin czy Physique
piotrek Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Jeśli to LowPoly, to nie wiem - to co zrobiłeś wygląda chyba w miarę. Jeśłi Hi-Poly poszukaj tutaj i tutaj.
SUPER_OkO Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 sie tak dziwnie zgina bo masz zle ustawione wagi vertexow, w twoim wypadku kosc piszczelowa powinna miec pelna kontrole na kolanie czyli wagi na kolanie musza byc = 1 i przypisane do k. piszczelowej(mniej wiecej, bo tylnie vertexy kolana (czyli te ktorych nie widac na obrazku)powinny byc rowniez przypisane do k. udowej jakies 0.5). Nie mam pojecia gdzie sie takie cuda ustawia w phisyqu bo z niego nie kozystam. Jojo
Kris_R Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Tak to powinno mniej więcej wyglądać jak chodzi o przebieg krawędzi po obwodzie kolana.. ale ograniczyłeś się tylko do dwóch podziałów a to bardzo mało żeby uzyskać ładnę deformację. No chyba, że celowo ma być taka twarda i kanciata. Ja używam Skin'a i tak mi dobrze :)
Jonasz_Real Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 To też żależy jaki ma zakres ruchu. Jeżeli noga jest w gipsie, możesz sobie darowac :) Pozdrówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się