smiler Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 to chyba jedyny dział w którym będę mógł komukolwiek coś pomódz, bo jeśli chodzi o grafikę 3d to jestem początkujący, a z muzyką i realizacją dźwięku trochę lepiej. Od razu zapowiem że chętnie zrobiłbym muzykę do jakiegoś fajnego filmu więc jeśli szukacie kompozytora chętnie pomogę. Jeśli chodzi o zakres gatunkowym to w sumie bez ograniczeń, choć nie piszę się na hip-hop i temu podobne głupoty. muzyka orkiestrowa, pop, lekko jazzujące klimaty i elektroniczne ( bigbeat, break beat, house) może nie długo uda mi się zrobić stronkę ze swoimi pracami to podeśle linka. Pozdrawiam
kannu Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 serwusik smiler :) ja tez bym posluchal jakichs probek - najchetniej orkiestrowych brzmien :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
smiler Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Wystawiłem 4 krótkie utwory na www.patrykscelina.mp3.wp.pl , ale są ciągle w poczekalni:( i nie mam pojęcia kiedy będą tam dostępne. pozdrawiam
smiler Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 Po długiej nieobecności przypominam o możliwości skomponowania muzyki do animacji, filmu, czy też gry komputerowej. co do próbek muzyki to zapraszam na takie strony: http://www.myspace.com/patrickscelina http://www.patrykscelina.mp3.wp.pl oraz najnowsze kompozycje znajdziecie pod: http://www.freemedia.scelina.com w dziale muzyka (Jest to strona, która będzie zawierała różne pliki multimedialne royalty free.Dźwięki,muzykę, trochę teksturek, pędzli oraz tutoriale. Stronka nie jest jeszcze gotowa, ale jak tylko będzie w pełni funkcjonalna i zapełniona to na pewno wrzucą info na forum) :)
lestat85 Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Smiler faktycznie nieźle... mówię to jako audiofil i ex muzyk... polecam!