Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modelik mi sie bardzo podoba...rendery tez nie sa zle choc lakierm moglby byc troche lepszy:)

Napisano

Faktycznie model ładny. Prezentacja trochę leży ale ogólnie jest ok.

Szkoda że nie pomodelowałeś przednich świateł tylko texturą je.

Napisano

Super model bardzo dokładny i wogle mi sie podoba tylko troszke razi w oczy tekstura na krawędziach naczepy...

Napisano

No faktycznie. Shaderki psują cały efekt. Na miniaturkach wygląda super, hi rez niestety leży. Ja bym proponował zrobić super Lakierek i wywalić tego noisa z naczepy bo się pochlastać można że taki superancki model się marnuje.

Pozdrówki! i cvzekam na nowy lakier od lakiernika :-)

 

Ps. Czym renderowane?? (bo mi niezabardzo leży ten render)

ps2. Mniejszy Blur na teksturkach poproszę :-)

Napisano
  • Autor

Dzieki wszystkim za odpowiedzi, faktycznie Lis masz racje naczepa jest do przerobienia chyba nad tym przysiądą i zrobie ja ładniejsza od nowa bo ta textura na niej też nie za ciekawa. Renderowałem to w standardowym renderze w maxie 5 za pomoca wielu swiatel o małej intensywnosci rozmieszczonych na geospherze, ktora otacza scene, w ten sposob troche to zachacza o efekt światła środowiskowego.

Napisano

Woooow. To się nieźle napracowałeś z tym oświetleniem. A nie lepiej zwykły Ray Tracer ??

Możesz spróbować.

1- Wywal wszystkie światła ze sceny.

2- Zrób jedno światło tylu Sky Light (bardzo jasno niebieski kolorek)

3- Wejdz do Render->Advanced Lightning(wybierz Raytracing)

4- Wyłącz Adaptive Undersampling

 

I gotowe.

 

Do pełni szczęścia możesz jeszcze wejść do Envirement i zapuścić Automatic Exposure Control

Napisano

Andrejkoo - robiłeś to sam czy po prostu E-light'em? (-; Jest taki skrypcik fajny do maksa. A efekt - jak sie popracuje to wygląda jak GI (-; Tylko że w sumie dłużej wychodzi....

To lepiej jednak odpalić v-raya albo mentala...

Model jest ok, jak dla mnie, materiały gorzej - lakier już wspomniany, opony wyglądają jakby co dopiero przyjechały z koreańskiej fabryki plastiku (kojarzycie opony Kumho?) a nie były z gumy, światła - no może warto popracować nad modelem tychże...

Napisano
  • Autor

Ok dzieki wszystkim postaram sie zmienic oswietlenie i przyczepe jak zeby to juz lepiej wygladalo. A to oswietlenie to jest wlasnie skrype E-light

Napisano

tak szczerze?? truck nie jest za bardzo podobny do oryginalu przez ten zaokraglony glob. jak chcesz odezwij sie na 1882035 (GG) to dam ci fotki i luknisz co i jak

Napisano

Model ladnie wyszedl, ale materialy leza, i opony jakies dziwne (bierznik i material) a co do renderu to Lis dobrze prawi, nawet scanline'm mozna uzyskac zadowalajace efekty

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.