prohaska Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 witam was ... jestem bardzo początkującym użytkownikiem oceńcie moją prace 1
Vorek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 czołem :) Mam nadzieję że nie będziesz wrzucał efektów każdego tutka do galerii ? ;-) Pracuj, pracuj. Nie ma innej drogi Pozdrawiam
prohaska Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 dobra koniec żartów ... ;] gdzie moge znalesc jakies e-booki dot tworzenia w 3ds max 7 ? bo z tutków niezbyt dużo rozumiem ;] znaczy wychodzi mi ale nie tak ja powinno ;]
Vorek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Przejżyj dobrze forum, ściągnij sobie helpa do maxa. Rób tutoriale, czytaj helpa a napewno się uda. Do tego trzeba cierpliwości i własnej inicjatywy. http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49 to też się przyda. W tym serwisie jest do pobrania darmowa książka, stara jak świat coprawda ale zawsze :) Pozdrawiam
piotrek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 bo z tutków niezbyt dużo rozumiem ;] znaczy wychodzi mi ale nie tak ja powinno ;] Mimo wszystko nie zniechęcaj się - imo tutek nie jest po to, aby efekt u każdego był identyczny, ale aby nauczyć się pewnych technik, narzędzi etc. A jaskini - no cóż... - pozwól że nie będę oceniał :)
tweety Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 W tym serwisie jest do pobrania darmowa książka, stara jak świat coprawda ale zawsze :) fakt. na ksążce państwa Pasków niejeden stawiał pierwsze kroki :] ode mnie polecam dział linki: http://www.max3d.pl/show.php?id=linki znajdziesz wśród nich wiele pożytecznych portali - prawdziwych siedlisk dobrych informacji. pozdrawiam
Marcin Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=23067 tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly i popraw nazwe watku: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595