thud Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 witam, bralem udzial w bitwie, jednak ze wzgledu na brak czasu (sesja i zaliczenia :[) dopiero teraz moglem zabrac sie za cokolwiek; poniewaz nie ma sensu juz do Bitwy wchodzic, postanowilem robic tutaj modele ktore mam zamiar wykonac a ktore stanowily czesc bitwy, a wiec po kolei: najpierw bede modelowac kobiete, potem samochod i dwa pojazdy latajace (mysle ze koncepty dam niedlugo bo nie bedzie to normalny samochod) bedzie to czesc wiekszego projektu, ktory mam nadzieje, ze skoncze i ktorego efekty zobaczycie tez Wy (wszesniej czy pozniej - choc pewnie pozniej) poki co zamieszczam jak narazie TYLKO noge postaci (bedzie szlo wolno ale do przodu ze wzgledu na brak czasu :/), ale to dopiero poczatek :) pozdrawiam
thud Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 mialem chwile czasu to poprawilem kolana; wiem ze narazie nie ma co wytykac, ale powoli pne sie w gore modelu
Bacry Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 jest co wytykać, kolana wyglądają jak oblane żelatyną, brakuje anatomicznych szczegółów. zapoznaj się z budową stawu kolanowego i budowy siatki (mnóstwo materiału w sieci)
thud Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 wrzucam maly update, co do anatomicznych szczegolow, wspomnialem wczesniej ze to czesci wiekszego projektu, konkretnie mialem na mysli animacje, wiec ze szczegolami przesadzac nie bede, tymbardziej ze nie bedzie widac kolan i miesni w tej animacji, bo ona bedzie ubrana; ale do rzeczy: rece rzecz jasna kompletnie do poprawy, zrobilem je dla proporcji
thud Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 ok, dalszy ciag pracy; mam malo czasu wiec dlubie w wolnych chwilach, narazie tyle: (szyja bedzie poprawiona!!!)
thud Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 co prawda babka bedzie miala kostium i nie bedzie widac posladkow i ramion, ale przy chwili czasu poprawie a rece - dokladnie co zle? cale czy tylko przedramie albo co innego? (nad dlonmi sie meczylem najwiecej, wiec prosze nie mow ze dlonie ;]...) edit: samo polaczenie dloni z przedramieniem najlepiej nie wyszlo...teraz widze :)
kubi Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Głowa jest zjechana, za długa, co za tym idzie usta za nisko, nos przydługi i strasznie wysokie czoło.
thud Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 hmm, wzialem to ze zdjecia :/, jak znajde innego blueprinta to poprawie, ale nie wczesniej niz za tydzien przez brak czasu pzdr i thx za komenty EDIT:_kuba_ Twoja uwaga nie dala mi spokoju wiec staralem sie poprawic :), nos taki musi byc bo tak jest na blueprincie (dokladnie taka dlugosc), co do wielkosci glowy i czola miales racje,byly stanowczo za dlugie, zmienilem to i jest idealnie jak na zdjeciu; trzeba wziac jeszcze pod uwage ze dam wlosy wiec czolo bedzie zakryte pzdr
Szenszi Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Twar do poprawy :/ pozatym piersi tez jakieś taki nnie realne sa :/ weż sobie real foto kobiety (chcesz to mam troche bluprintów moge podesłać) Pokarz siatke chce zobaczyć topologie twarzy itd pozdro
thorgal Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 posladki troche za duze w stosunku do reszty (no chyba ze modelujesz 60 letnia kobite) glowa wyglada na glowe jakiegos kibola.. tak wiec glowa i pupa do poprawy raczej
kubi Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Więc tak, teraz wygląda lepiej, ale coś tam jeszcze dało by się poprawic, ucho jest całkiem niezłe. Mógłbys zapodac siatke całej postaci i głowy ??
thud Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 a wiec tak: zdaje sobie calkowicie sprawe ze topologia u mnie kuleje, bo jest to w zasadzie pierwsza postac przeze mnie robiona i ciagle staram sie ja poprawiac, dzieki za Wasze komentarze, bo sa bardzo przydatne; co do twarzy to dodam jeszcze miesnie, zeby byly bardziej realistyczne, posladki tez poprawie Szenszi - moj mail: [email protected] ; z gory serdeczne dzieki!! a wiec macie i wytykajcie bo bledow jest pewnie masa... pzdr ps. nie chce robic zbyt wypasionego modelu bo jest przeznaczony do animacji
kubi Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Szyja przy długa i za gruba, uparł bym się przy tym że twarz jest za długa, oczy powinny znajdować sie na połowie wysokości głowy. Nad siatla można jeszcze popracować, zlikwidowac część trójkątów. Co do siateczki to pewnie ogladałes ich sporo ale nie zaszkodzi dać parę przykładów. http://www.onedollarfred.be/Characters.htm http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=171143
thud Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 dzieki, ogladania siatek nigdy zbyt wiele, im wiecej tym lepiej; szyja jest tylko tak, zeby cos laczylo leb z reszta :), jeszcze wogle nad nia nie pracowalem; hmm co do dlugosci glowy - korzystalem ze skanu kengi'ego i idealnie dopasowalem, moze takie wrazenie niewymiarowego sprawia bo wlosow nie ma, nie wiem; jak w sobote usiade bede nad wszystkim pracowac i mam nadzieje poprawie te wszystkie niedociaglosci
Szenszi Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 ps. nie chce robic zbyt wypasionego modelu bo jest przeznaczony do animacji Masz za to ogromnego minusa :] Juz kiedyś mnie jeden taki zdenerwował takim podejsciem do sprawy jak siecoś robi to siedo tego podchodzi z podejściem ma być idealnie a nie byle co!!!!!!!!!!!!!!!! zapamiętaj to
thud Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 no podchodze do tego ze ma byc idealne, ale z przeznaczeniem na animke :); I nie krzycz na mnie! :P sam kiedys zrabalem za takie podejscie jednego goscia, wiec Cie rozumiem zupelnie, dosc dlugo siedze w tym i kilka razy sie przejechalem na takim podejsciu :), teraz czekajcie na update, na pewno bedzie wiele rzeczy poprawionych wiec spoko, bedzie idealnie! i ten minus na pewno zniknie :) PS. mozesz wyslac na maila te fotki? juz wczesniej podalem adres
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się