kudzawa Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Witam Jest jakiś plug do tego albo inna cudowna metoda? Pozdr
piotrek Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Plików *.max nie da się importować. Można za to pliki *.3ds (BonusTools'y Aliasa), *.obj i wiele innych.
kudzawa Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 Czyli jedynie przekonwertować w Maxie i wrzucić do MAJKI. Nie mam Maxa oj oj ...;(
mandragora Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 w maya 7 jest dodatek bonus tools tam będziesz miał plugina ale ja radzę eksportować do obj a w maya masz wszystko połączone i będziesz musiał użyć separate. Ja miałem problem kiedy robiłem poziom dla painkillera w 6 a póżniej przeniosłem go do 7 ale musiaałem i tak spowrotem przejsc do 6 bo ona posiada eksporter do mpk i tu pojawiają się problemy ponieważ nieda się otworzyć pliku z 7 na 6 więc najlepiej jest użyć obj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się