Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

 

Jest jakiś plug do tego albo inna cudowna metoda?

Pozdr

  • Replies 3
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Plików *.max nie da się importować.

Można za to pliki *.3ds (BonusTools'y Aliasa), *.obj i wiele innych.

  • Author

Czyli jedynie przekonwertować w Maxie i wrzucić do MAJKI. Nie mam Maxa oj oj ...;(

w maya 7 jest dodatek bonus tools tam będziesz miał plugina ale ja radzę eksportować do obj a w maya masz wszystko połączone i będziesz musiał użyć separate. Ja miałem problem kiedy robiłem poziom dla painkillera w 6 a póżniej przeniosłem go do 7 ale musiaałem i tak spowrotem przejsc do 6 bo ona posiada eksporter do mpk i tu pojawiają się problemy ponieważ nieda się otworzyć pliku z 7 na 6 więc najlepiej jest użyć obj

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy