Napisano 17 Luty 200619 l Plików *.max nie da się importować. Można za to pliki *.3ds (BonusTools'y Aliasa), *.obj i wiele innych.
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Czyli jedynie przekonwertować w Maxie i wrzucić do MAJKI. Nie mam Maxa oj oj ...;(
Napisano 23 Luty 200619 l w maya 7 jest dodatek bonus tools tam będziesz miał plugina ale ja radzę eksportować do obj a w maya masz wszystko połączone i będziesz musiał użyć separate. Ja miałem problem kiedy robiłem poziom dla painkillera w 6 a póżniej przeniosłem go do 7 ale musiaałem i tak spowrotem przejsc do 6 bo ona posiada eksporter do mpk i tu pojawiają się problemy ponieważ nieda się otworzyć pliku z 7 na 6 więc najlepiej jest użyć obj
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto