Skocz do zawartości

czy jest coś na ten flat :( ????


Stachu

Rekomendowane odpowiedzi

mam bardzo wielki problem! gdy tworzę auto to ciągle mi się wykrzywia flat, a wyprostowywanie go jest sreaszliwie mzolne i męczące i zniechęca do modelowania :[ może jest jakiś plugin albo coś co automatycznie mi wyprostowuje flat?? błagam o pomos!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

flat to jest model w z kantami a smooth to jest to samo tylko że kanty są wygładzone, i wszyscy mówią na to flat niewiem dlaczego wy pierwszy raz słyszycie tą nazwę :/ no dobra. Nie będę używał ms bo mi komp zamula i się cina (mam 787 mhz) a smooth groups to wiem co to jest i zawsze go używałem tylko gdy patrzę na modele mistrzów w lp to oni mają same kwadraty ani jednego trójkąta! a u mnie ciągle są trójkąty i jak już zrobię 1 kwadrat z poly, to drógi już jest krzywy. A dlaczego ja się o to pytam?? a dlatego że chrom się krzywo układa i są brzydkie cienie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie dajesz meshsmooth to nie dziw się że chrom się źle układa, siatka jest poprostu za mało szczegółowa. Twój problem to w zasadzie nie problem a normalne zjawisko. Prawdopodobnie pracujesz w editable mesh albo z modyfikatorem "edit mesh" wtedy wyświetlane są przekątne każdego polygona. Zamień obiekt na "editable poly", powinno pomóc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuję w polymodelingu ale ja bym chciał aby mój model wyglądał jak ten:

my.php?image=13vh1.jpg

widzicie?? ani jednego trójkąta i ja też tak chcę :D a mi ciągle się robią te upiorne trójkąty i na innym 4um mówią że to ma bardo wielkie znaczenie i się nie staram :( i proszę nie gadajcie mi o ms bo mam naprawdę slabego kompa i wolę robić w lp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz te przekątne krawędzie i użyj funkcji Remove, sprawdź czy vertex'y w rogach są pojedyncze ("zweldowane") i już... Musisz później dobrze ustawić krawędzie graniczne (sąsiednich face'ów), aż uzyskasz powierzchnię o rządanej gładkości... Na tym wzorcowym renderingu z efektem do jakiego dążysz tak właśnie to wygląda, a dziwi mnie fakt, że te trójkąty same Ci się pojawiają skoro jak mówisz pracujesz na editable poly... u mnie trójkąt w siatce nie pojawia się dopóki ja tego nie chcę... Poćwicz... napewno dasz radę!

EDIT:

...modelowanie jest mozolne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności