Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam bardzo wielki problem! gdy tworzę auto to ciągle mi się wykrzywia flat, a wyprostowywanie go jest sreaszliwie mzolne i męczące i zniechęca do modelowania :[ może jest jakiś plugin albo coś co automatycznie mi wyprostowuje flat?? błagam o pomos!!!

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
lj2gqxupsf14w0ks.png to jest flat czyli chodzi mi o to żeby automatycznie z tych trójkątów były kwadraty
Napisano

poczytaj w helpie o smoothing groups i autosmooth, powinno pomóc

 

i radze nie wymyślać swoich nazw bo jak widać nikt nie wie o co chodzi, a na przyszlość problem ilustrować jak w 3 poście

Napisano

zacznij korzystac z meshsmooth , a jak juz sie uparles na low poly model to tak jak marcin mowil poczytaj o smoothing groups i nie bedzie problemow

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

flat to jest model w z kantami a smooth to jest to samo tylko że kanty są wygładzone, i wszyscy mówią na to flat niewiem dlaczego wy pierwszy raz słyszycie tą nazwę :/ no dobra. Nie będę używał ms bo mi komp zamula i się cina (mam 787 mhz) a smooth groups to wiem co to jest i zawsze go używałem tylko gdy patrzę na modele mistrzów w lp to oni mają same kwadraty ani jednego trójkąta! a u mnie ciągle są trójkąty i jak już zrobię 1 kwadrat z poly, to drógi już jest krzywy. A dlaczego ja się o to pytam?? a dlatego że chrom się krzywo układa i są brzydkie cienie:(

Napisano

jak nie dajesz meshsmooth to nie dziw się że chrom się źle układa, siatka jest poprostu za mało szczegółowa. Twój problem to w zasadzie nie problem a normalne zjawisko. Prawdopodobnie pracujesz w editable mesh albo z modyfikatorem "edit mesh" wtedy wyświetlane są przekątne każdego polygona. Zamień obiekt na "editable poly", powinno pomóc.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

pracuję w polymodelingu ale ja bym chciał aby mój model wyglądał jak ten:

my.php?image=13vh1.jpg

widzicie?? ani jednego trójkąta i ja też tak chcę :D a mi ciągle się robią te upiorne trójkąty i na innym 4um mówią że to ma bardo wielkie znaczenie i się nie staram :( i proszę nie gadajcie mi o ms bo mam naprawdę slabego kompa i wolę robić w lp

Napisano

Zaznacz te przekątne krawędzie i użyj funkcji Remove, sprawdź czy vertex'y w rogach są pojedyncze ("zweldowane") i już... Musisz później dobrze ustawić krawędzie graniczne (sąsiednich face'ów), aż uzyskasz powierzchnię o rządanej gładkości... Na tym wzorcowym renderingu z efektem do jakiego dążysz tak właśnie to wygląda, a dziwi mnie fakt, że te trójkąty same Ci się pojawiają skoro jak mówisz pracujesz na editable poly... u mnie trójkąt w siatce nie pojawia się dopóki ja tego nie chcę... Poćwicz... napewno dasz radę!

EDIT:

...modelowanie jest mozolne...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.