Napisano 22 Luty 200619 l mam bardzo wielki problem! gdy tworzę auto to ciągle mi się wykrzywia flat, a wyprostowywanie go jest sreaszliwie mzolne i męczące i zniechęca do modelowania :[ może jest jakiś plugin albo coś co automatycznie mi wyprostowuje flat?? błagam o pomos!!!
Napisano 22 Luty 200619 l Autor to jest flat czyli chodzi mi o to żeby automatycznie z tych trójkątów były kwadraty
Napisano 22 Luty 200619 l poczytaj w helpie o smoothing groups i autosmooth, powinno pomóc i radze nie wymyślać swoich nazw bo jak widać nikt nie wie o co chodzi, a na przyszlość problem ilustrować jak w 3 poście
Napisano 22 Luty 200619 l zacznij korzystac z meshsmooth , a jak juz sie uparles na low poly model to tak jak marcin mowil poczytaj o smoothing groups i nie bedzie problemow Pozdro
Napisano 23 Luty 200619 l Autor flat to jest model w z kantami a smooth to jest to samo tylko że kanty są wygładzone, i wszyscy mówią na to flat niewiem dlaczego wy pierwszy raz słyszycie tą nazwę :/ no dobra. Nie będę używał ms bo mi komp zamula i się cina (mam 787 mhz) a smooth groups to wiem co to jest i zawsze go używałem tylko gdy patrzę na modele mistrzów w lp to oni mają same kwadraty ani jednego trójkąta! a u mnie ciągle są trójkąty i jak już zrobię 1 kwadrat z poly, to drógi już jest krzywy. A dlaczego ja się o to pytam?? a dlatego że chrom się krzywo układa i są brzydkie cienie:(
Napisano 23 Luty 200619 l jak nie dajesz meshsmooth to nie dziw się że chrom się źle układa, siatka jest poprostu za mało szczegółowa. Twój problem to w zasadzie nie problem a normalne zjawisko. Prawdopodobnie pracujesz w editable mesh albo z modyfikatorem "edit mesh" wtedy wyświetlane są przekątne każdego polygona. Zamień obiekt na "editable poly", powinno pomóc. Pozdrawiam
Napisano 23 Luty 200619 l zapewne vorek ma racje z tym edit mesh pracuj na edit poly a problemy znikna :)
Napisano 23 Luty 200619 l Autor pracuję w polymodelingu ale ja bym chciał aby mój model wyglądał jak ten: widzicie?? ani jednego trójkąta i ja też tak chcę :D a mi ciągle się robią te upiorne trójkąty i na innym 4um mówią że to ma bardo wielkie znaczenie i się nie staram :( i proszę nie gadajcie mi o ms bo mam naprawdę slabego kompa i wolę robić w lp
Napisano 23 Luty 200619 l pokaz siatke :) aha to sporobj dac convert to edit mesh i pozniej edit poly
Napisano 23 Luty 200619 l Zaznacz te przekątne krawędzie i użyj funkcji Remove, sprawdź czy vertex'y w rogach są pojedyncze ("zweldowane") i już... Musisz później dobrze ustawić krawędzie graniczne (sąsiednich face'ów), aż uzyskasz powierzchnię o rządanej gładkości... Na tym wzorcowym renderingu z efektem do jakiego dążysz tak właśnie to wygląda, a dziwi mnie fakt, że te trójkąty same Ci się pojawiają skoro jak mówisz pracujesz na editable poly... u mnie trójkąt w siatce nie pojawia się dopóki ja tego nie chcę... Poćwicz... napewno dasz radę! EDIT: ...modelowanie jest mozolne...