Stachu Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 mam bardzo wielki problem! gdy tworzę auto to ciągle mi się wykrzywia flat, a wyprostowywanie go jest sreaszliwie mzolne i męczące i zniechęca do modelowania :[ może jest jakiś plugin albo coś co automatycznie mi wyprostowuje flat?? błagam o pomos!!!
Stachu Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 to jest flat czyli chodzi mi o to żeby automatycznie z tych trójkątów były kwadraty
Marcin Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 poczytaj w helpie o smoothing groups i autosmooth, powinno pomóc i radze nie wymyślać swoich nazw bo jak widać nikt nie wie o co chodzi, a na przyszlość problem ilustrować jak w 3 poście
ReflectVision Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 zacznij korzystac z meshsmooth , a jak juz sie uparles na low poly model to tak jak marcin mowil poczytaj o smoothing groups i nie bedzie problemow Pozdro
Stachu Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 flat to jest model w z kantami a smooth to jest to samo tylko że kanty są wygładzone, i wszyscy mówią na to flat niewiem dlaczego wy pierwszy raz słyszycie tą nazwę :/ no dobra. Nie będę używał ms bo mi komp zamula i się cina (mam 787 mhz) a smooth groups to wiem co to jest i zawsze go używałem tylko gdy patrzę na modele mistrzów w lp to oni mają same kwadraty ani jednego trójkąta! a u mnie ciągle są trójkąty i jak już zrobię 1 kwadrat z poly, to drógi już jest krzywy. A dlaczego ja się o to pytam?? a dlatego że chrom się krzywo układa i są brzydkie cienie:(
Vorek Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 jak nie dajesz meshsmooth to nie dziw się że chrom się źle układa, siatka jest poprostu za mało szczegółowa. Twój problem to w zasadzie nie problem a normalne zjawisko. Prawdopodobnie pracujesz w editable mesh albo z modyfikatorem "edit mesh" wtedy wyświetlane są przekątne każdego polygona. Zamień obiekt na "editable poly", powinno pomóc. Pozdrawiam
nielot007 Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 zapewne vorek ma racje z tym edit mesh pracuj na edit poly a problemy znikna :)
Stachu Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 pracuję w polymodelingu ale ja bym chciał aby mój model wyglądał jak ten: widzicie?? ani jednego trójkąta i ja też tak chcę :D a mi ciągle się robią te upiorne trójkąty i na innym 4um mówią że to ma bardo wielkie znaczenie i się nie staram :( i proszę nie gadajcie mi o ms bo mam naprawdę slabego kompa i wolę robić w lp
nielot007 Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 pokaz siatke :) aha to sporobj dac convert to edit mesh i pozniej edit poly
Touch Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Zaznacz te przekątne krawędzie i użyj funkcji Remove, sprawdź czy vertex'y w rogach są pojedyncze ("zweldowane") i już... Musisz później dobrze ustawić krawędzie graniczne (sąsiednich face'ów), aż uzyskasz powierzchnię o rządanej gładkości... Na tym wzorcowym renderingu z efektem do jakiego dążysz tak właśnie to wygląda, a dziwi mnie fakt, że te trójkąty same Ci się pojawiają skoro jak mówisz pracujesz na editable poly... u mnie trójkąt w siatce nie pojawia się dopóki ja tego nie chcę... Poćwicz... napewno dasz radę! EDIT: ...modelowanie jest mozolne...
Rekomendowane odpowiedzi