Woznkt Napisano 27 Luty 2006 Share Napisano 27 Luty 2006 Woltyżer piechoty Księstwa Warszawskiego w mundurze zimowym (autoportret lowpoly :]) Na razie modelik 1836 tri. W założeniu chciałbym teksturkę, rig, animację i w ogóle cały pułk wystawić. Zamieszczma też zdjęcia jak to wygląda na żywo żebyście mogli mi łatwiej podpowiadać. Czekam na komenty i odpowiedzi na pytania. Pytania: 1. Pasy na mundurze texturować czy modelować 2. Oporządzenie (plecak, ładownica, tasak, pasy, karabin) robić oddzielnie, czy jakoś łączyć, czy jak.... na razie tyle, czekam na wasze rikłesty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nargi1 Napisano 27 Luty 2006 Share Napisano 27 Luty 2006 1 raczej texturowac 2 jesli w grze ma byc sciagany to oddzielnie, jak model chcesz wykorzystywac do czegos innego jeszcze to tez oddzielnie. Jak chcesz zakonczyc prace na tym modelu to zrob to razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 2 Marzec 2006 Share Napisano 2 Marzec 2006 No narazie jak na tak mało poly nie jest źle ale nogi jeszcze popraw niepasują do całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 pasy to texturą a tam gdzie wystają to wytłocz edga mankiety to chyba niepotrzebnie dodatkowy obiekt a poligony z dłoni to ja bym wykorzystał na plecak i niepotrzebnie modelujesz np oczy zostawiając bardziej exponowane elementy kanciaste a masz jakiś polycount? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woznkt Napisano 6 Marzec 2006 Autor Share Napisano 6 Marzec 2006 Ho ho Gutek! :D Wygląda to tak że będę chciał sie zmieścić w 2 tysiącach trisów. Model chaotyczny trochę o wiem że gdzie niegdzie za dużo , a indziej za mało. Tak naprawdę to chciałem po prostu zrobić sobi ludzika, którego udałobymi się zanimować, a potem mógłbym bym go sklonował i mógłbym sobie robić jakieś manewry nimi. Ot taka zabawa :P Ale jak przysiąde do niego po raz drugi to może jakoś to przemyśle i zunifikuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 dziwnie rozlozyles wierzcholki na glowie - brzegi twarzy dziwnie "sciagaja" pozostale z bokow glowy... chyba ze to przez oswietlenie tak mi sie wydaje nie wiem, czekam az zanimujesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki79 Napisano 9 Marzec 2006 Share Napisano 9 Marzec 2006 Cześć! Moim zdaniem twarz jest za płaska. Wygląda to tak, jakbyś po jej utworzeniu extrudował krawędź do tyłu tworząc bryłę głowy. Dłonie też są dosyć płaskie- nie wyglądają zbyt naturalnie przez to. Reszta modelu wydaje się być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się