schottkey Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 Natchniety kilkoma slicznymi wizkami postanowilem juz dawno temu, ze tez takie rzeczy chcialbym trzaskac. Chwile bawilem sie pojedynczymi (bardziej lub mniej badziewnymi) modelami, renderowaniem, oswietleniem i tanim efekciarstwe. No ale przyszla ta pora. Na poczatek kilka scian, modele z wyjatkiem kanapy moje. Mam zamiar to rozbudowywac w najblizszym czasie, ale do tego przydadza mi sie wszystkie wasze konstruktywne rady. Co zmieniac w ustawieniach, na co zwrocic uwage itd. Poki co jest tak: http://img390.imageshack.us/img390/4200/208uj.jpg http://img416.imageshack.us/img416/9015/210oc.jpg edit: [ATTACH]32519[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 No ładnie, tylko coś źle wyszło ze zwiniętymi żaluzjami po prawej u góry :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 8 Marzec 2006 Autor Share Napisano 8 Marzec 2006 Mhm, to prawda, miedzy innymi na to nie mam pomyslu. Tzn innego niz zmiana modelu. 40 cienkich wygietych 'blaszek' powoduje ze swiatlo zachowuje sie mocno dziwnie. Nawet w scenie testowej z samym vray lightem i prawą zaluzja, lightcache na 1k, ir na v.high zostaja brzydkie plamy. Pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 zapodaj ustawienia rendera. Sprawdz tez sbdv v ray lajtow;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 zaznacz w ustawieniach świateł store with irradiance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 daj miekkie cienie dla directional light v-ray-lightom w oknam proponowałbym dać nieco błekitny odcien (gdzies kolo HSB#155;50;255 w skalach 0-255) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 8 Marzec 2006 Share Napisano 8 Marzec 2006 Mhm, to prawda, miedzy innymi na to nie mam pomyslu. Tzn innego niz zmiana modelu. 40 cienkich wygietych 'blaszek' powoduje ze swiatlo zachowuje sie mocno dziwnie. Nawet w scenie testowej z samym vray lightem i prawą zaluzja, lightcache na 1k, ir na v.high zostaja brzydkie plamy. Pomysly? a kto Ci będzie to liczyl czy jest 40 :) daj 20 i zobacz jak wychodzi, może rozdzielczość zwiększ troche bo po prostu wychodzi Ci tam coś na kształt mory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 9 Marzec 2006 Autor Share Napisano 9 Marzec 2006 Hmm, schody sie pojawiaja. Zrobilem troche testow z waszymi radami, tzn: - wlaczone store with irradiance map - subdiv swiatel z 8 -> 20 - wysrubowane ustawienia lightcache/irmap - mniej zaluzji ciagle lipa. Dlatego tez wycielem je w cholere ;) i skoncentrowalem sie na tym kawalku pokoju. Musze jakies meble wymyslic/znalezc i wymodelowac. Poki co takie 3 eksperymentalne renderki: I taki, kolejny: pare mebli doszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 12 Marzec 2006 Autor Share Napisano 12 Marzec 2006 I kolejny update. Material na klosze dalem troche losowy, idzie do poprawki na pewno, ale nie bede robil z tej okazji nowego rendera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 pierwsze 2 renderki bardzo fajne, aczkolwiek zrobilbym parkiet nieco bardziej matowy. materiał stolika w rogu tez dziwny sie wydaje, ale moze pokaż go w dziennym oswietleniu. jesli chodzi o kolorystyka to zdecydowanie ta żółta jest lepsza (mimo ze lubie niebieski kolor - sam mam niebiesko-szary pokoj :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 na tym ostatnim renderku półki jaby latały w powietrzu, jakby nie dotykały ścian ;) podoba mi się ten renderek z godziną 9:08 ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 z tymi latającymi polkami, to raczej mysle, że dał po prostu niższe ustawienia GI aby szybciej sie liczyło. ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość marcin_mocny Napisano 14 Marzec 2006 Share Napisano 14 Marzec 2006 a ja to powiem że dziwny ten zegar te wskazówki chyba się popsuły duża wyprzedza małą i to o ponad pół godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 16 Marzec 2006 Autor Share Napisano 16 Marzec 2006 slabe postepy, ale jednak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 na ostatnim nawet fajna kompozycja, tylko szawka po prawej zle wyglada i caustics moze dodaj, ile sie renderuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leroo Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 moglbys dac screen ustawien vraya? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 16 Marzec 2006 Autor Share Napisano 16 Marzec 2006 Nie specjalnie dlugo, poki co tak jak mkk3a pisal oszczedzam na ustawieniach gi. Zaraz wlasciwie moge zapuscic render z kaustyka. Co w szafce jest bardziej nie tak? model czy material? edit: leroo - ustawienia standardowe, tutaj byly srednie, tak zeby cienie wyszly chociaz troche podobne do zycia. Ustawienia sa takie: lightcache: 300 / 0,02 irrad map: -3/-1 40/40/0,3/0,1/0,1 do tego qmc sampler ze standardowymi i exponential color mapping. mialy byc pozmieniane dark (0,9) i bright multi (1,3), ale cos sie powalilo tak jak teraz na nie patrze. tez saturation w gi mial byc na 0.7 a jest na 1. hmm ;) Do testowych renderow im i lc maja jeszcze slabsze ustawienia, reszta taka sama. Do finalnych z drugiej strony duzo lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 texturka daj obramowanie ciemniejsze i zabardzo rozmyta jest, w sumie to specjalnie zla nie jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 19 Marzec 2006 Autor Share Napisano 19 Marzec 2006 Trenuje dalej, moze ten pokoj spodoba mi sie na tyle, ze bede chcial go skonczyc. Jest tu troche rzeczy do zrobienia, ale bede staral sie zmienic bazowe przeznaczenie pomieszczenia bez zmiany klimatu. Referke wlepie potem. jeszcze takie: wieksze cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się