Skocz do zawartości

Scena 3D: Wizka - Trening


schottkey

Rekomendowane odpowiedzi

Natchniety kilkoma slicznymi wizkami postanowilem juz dawno temu,

ze tez takie rzeczy chcialbym trzaskac.

Chwile bawilem sie pojedynczymi (bardziej lub mniej badziewnymi) modelami,

renderowaniem, oswietleniem i tanim efekciarstwe. No ale przyszla ta pora.

 

Na poczatek kilka scian, modele z wyjatkiem kanapy moje. Mam zamiar to

rozbudowywac w najblizszym czasie, ale do tego przydadza mi sie

wszystkie wasze konstruktywne rady. Co zmieniac w ustawieniach,

na co zwrocic uwage itd.

 

Poki co jest tak:

 

http://img390.imageshack.us/img390/4200/208uj.jpg

 

http://img416.imageshack.us/img416/9015/210oc.jpg

 

edit: [ATTACH]32519[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mhm, to prawda, miedzy innymi na to nie mam pomyslu. Tzn innego niz zmiana modelu. 40 cienkich wygietych 'blaszek' powoduje ze swiatlo zachowuje sie mocno dziwnie. Nawet w scenie testowej z samym vray lightem i prawą zaluzja, lightcache na 1k, ir na v.high zostaja brzydkie plamy. Pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm, to prawda, miedzy innymi na to nie mam pomyslu. Tzn innego niz zmiana modelu. 40 cienkich wygietych 'blaszek' powoduje ze swiatlo zachowuje sie mocno dziwnie. Nawet w scenie testowej z samym vray lightem i prawą zaluzja, lightcache na 1k, ir na v.high zostaja brzydkie plamy. Pomysly?

 

a kto Ci będzie to liczyl czy jest 40 :) daj 20 i zobacz jak wychodzi, może rozdzielczość zwiększ troche bo po prostu wychodzi Ci tam coś na kształt mory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, schody sie pojawiaja. Zrobilem troche testow z waszymi radami, tzn:

- wlaczone store with irradiance map

- subdiv swiatel z 8 -> 20

- wysrubowane ustawienia lightcache/irmap

- mniej zaluzji

 

ciagle lipa.

 

Dlatego tez wycielem je w cholere ;) i skoncentrowalem sie na tym

kawalku pokoju. Musze jakies meble wymyslic/znalezc i wymodelowac.

 

Poki co takie 3 eksperymentalne renderki:

 

250jh.jpg

 

262rt.jpg

 

277ze.jpg

 

I taki, kolejny: pare mebli doszlo

 

317at.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze 2 renderki bardzo fajne, aczkolwiek zrobilbym parkiet nieco bardziej matowy.

materiał stolika w rogu tez dziwny sie wydaje, ale moze pokaż go w dziennym oswietleniu.

jesli chodzi o kolorystyka to zdecydowanie ta żółta jest lepsza (mimo ze lubie niebieski kolor - sam mam niebiesko-szary pokoj :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym ostatnim renderku półki jaby latały w powietrzu, jakby nie dotykały ścian ;)

podoba mi się ten renderek z godziną 9:08 ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin_mocny

a ja to powiem że dziwny ten zegar te wskazówki chyba się popsuły

duża wyprzedza małą i to o ponad pół godziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie specjalnie dlugo, poki co tak jak mkk3a pisal oszczedzam na ustawieniach gi. Zaraz wlasciwie moge zapuscic render z kaustyka. Co w szafce jest bardziej nie tak? model czy material?

 

edit: leroo - ustawienia standardowe, tutaj byly srednie, tak zeby cienie wyszly chociaz troche podobne do zycia. Ustawienia sa takie:

 

lightcache: 300 / 0,02

irrad map: -3/-1 40/40/0,3/0,1/0,1

do tego qmc sampler ze standardowymi

i exponential color mapping. mialy byc pozmieniane dark (0,9) i bright multi (1,3), ale cos sie powalilo tak jak teraz na nie patrze. tez saturation w gi mial byc na 0.7 a jest na 1. hmm ;)

 

Do testowych renderow im i lc maja jeszcze slabsze ustawienia, reszta taka sama. Do finalnych z drugiej strony duzo lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności