Skocz do zawartości

Scena 3D: Kuchnia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Poniżej prezentuje kuchnie jaką chciałbym mieć kiedyś.

Przez długi czas "walczyłem" z oświetleniem 3 sceny i myśle ,że hmmm nie jest jeszcze najlepsze ale wydaje mi się ,że może być.

Pozdrawiam .

kuchnia1200114ar.jpg

kuchnia1300118zl.jpg

kuchnia277wi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bardzo podoba mi sie krztałt mebli kuchennych :) .. i lodówka też ładnie się prezentuje w szczególności odbicie pokoju w lodówce :) ale nie podobają mi sie firanki ..bo niestety wyglądają troszke plastikowo. Klamki jakoś w oknach dziwnie dają światło ..czy to jest źle czy ja tego nie rozumiem może ? .. . Ogólnie bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

design bardzo mi sie podoba. pierwsze dwa renderki tez. trzeci mniej bo troche nie takie to swiatlo jeszcze jest i pelno artefaktow sie szweda na oknach. szkoda, ze z obydwu okien to samo widac :p

sa jeszcze bledy w mapowaniu mebli, ale ogolnie praca na plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Modele sa faine, materialy sa zle, render tez zly, czy to vray ??? Najgorsze jest neistety 3 ujecie :) totalnie zepsuty widok za okna ? jak to wogule wyglada :) a te krzeselka to jak dla dzieci, i chyab sa lekko propocje skopane

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Jednak chyba rezygnuje z dalszej nauki 3ds maxa :) Wydawać sie może ,że oswietlenie sceny to błachostka jednak jest zupełnie inaczej.Można iść na łatwizne tak jak niektórzy i ustawić np. vraylight pod sufitem ale czy w rzeczywistości źródło światła jest pod sufitem??( no chyba ,że w lampach).

Ja staram się używać tylko jednego źródła ,czyli directa za oknem,tak jak jest w realu.

No cóż pozdrawiam wszystkich i ide dalej walczyć z tym o czym pisałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka. nawet spoko wyszły te rendery, ale tez forumowicze w wiekszosci mieli racje wytykając Ci niedociagniecia. Wspomniałes o uzywaniu takich zagrywek jak plane pod syfitem dla rozjasnienia sceny... Pamietaj, cel uswieca środki, nikt nie bedzie Cie rozliczał czy użyłes jednego światła direct, czy w kazdym okienku zastosowałes świecące plane'y . Liczy sie efekt koncowy, taka pzrynajmniej moja opinia. Tak czy inaczej ten direct nawet spoko wyszedł :) PoZdRo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dyonizoss.

Racja .Nikt nie bedzie mnie rozliczał z tego jakimi technikami oświetliłem,wykonałem scene.Najważniejszy jest efekt końcowy.Jestem dość początkującym jeszcze użytkownikiem 3ds maxa i z tego co przeczytałem w light contest to im mniej źródeł światła tym scena bardziej realistyczna.(tak napisał Pendzel ,człowiek który zawodowo od kilku lat zajmuje sie oświetlaniem i renderingiem scen).Dlatego staram sie właśnie tak robić.Oczywiście bardzo ważne jest również ustawienie GI ale to inna bajka:) Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo ja bym nie chcial mieć takiej kuchni... denerwuje mnie podejście do pracy daymona...

Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem.

 

to troche dziwne... ja dla realistycznego efektu to mógłbym czekać za renderem nawet z 200 godzin a Tobie kilkanaście przeszkadza. Jak zaczniesz swoje prace "składać" z warstw w ps'ie to dopiero zobaczysz jak sie namęczysz... pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pomarudzę, ale to się może przydać:

święcące klamki są be,

krzesełka też jakieś takie be (małe),

ale naj gorsze to okap i nie mówie o paskudnym kształcie, za nisko p. "daymon" spód okapu na poziomie 170-180 cm, a nie jak tu 140-150 cm.

Proszę sie nie poddawać i walczyć dalej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezbyt szcześliwe ujęcia kamer , okna za małe , wysokość . Jak looknołem pierwszy raz to myślałem , że ta kuchni a to do jakieś bajki /wydaje mi się , że proporcje obiektów , ich kształty , kolory są imfantylne / . Ale cóż sam też popełniam sporo bugów , więc następną razą odwdzięczysz mi się . Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie... to render troszke skapałeś, bo widać bugi... no i nie za bardzo szczegółowe... co do texturowania to bardzo brzydko wyglądają te wsyztskie kafelki, bardzo 2D... no i to że jest sam amteriał bez textóry, np. blat to nie za ładnie wygląda, bo jakiś niejaki ten materiał... Co do modeli, to są OK, ale moze troszke zbytnio kwadratowe ;P no i te okna, całkowicie się zwaloło ;P ale praktycznie gdyby to wsyztsko jeszcze raz ładnie otexturować i poprwić rendering to było by bardzo fajnie :)) no i jęcia kamer... i rozdzielczośc troszke na bardziej Plazmową... :)) pozdrawiam, sorki że się czepaim, ale ja oceniam wszystko w skali p[rofesionalnej :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za komentarze.

To prawda, w scenie jest troche bugów i teraz musze sie przyznac ,że popełniłem jeden duzy błąd.Mianowicie większość materiałów w scenie ustawione ma sub na 1 lub 2 wynika to z tego ,iż próbowałem wczesniej renderować metodą QMC+IRR a jak wiadomo wtedy przypisuje sie bardzo mały sub materiałom.Później gdy zmieniłem na IRR +LC zapomniałem zwiekszyć owe sub na większe.

Co do krzeseł nie prawda ,że są one małe ,być może w tym ujęciu tak wyszły.

Okap hmm sądze ,że też macie racje ,zmieniłem jego położenie i teraz znajduje sie około 40cm wyżej.

Człowiek sie całe życie uczy dlatego twierdze,że następne moje prace bedą coraz lepsze.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam są 2 szuflady.Według mnie wszystko jest ok poniewaz rury i zawory znajduja sie w tym przypadku po bokach i na końcu a głebokośc powiedzmy 30cm wystarczy na to aby umiescic w owych szufladach widelce łyzki itp.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności