daymon Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 Witam.Poniżej prezentuje kuchnie jaką chciałbym mieć kiedyś. Przez długi czas "walczyłem" z oświetleniem 3 sceny i myśle ,że hmmm nie jest jeszcze najlepsze ale wydaje mi się ,że może być. Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 bardzo podoba mi sie krztałt mebli kuchennych :) .. i lodówka też ładnie się prezentuje w szczególności odbicie pokoju w lodówce :) ale nie podobają mi sie firanki ..bo niestety wyglądają troszke plastikowo. Klamki jakoś w oknach dziwnie dają światło ..czy to jest źle czy ja tego nie rozumiem może ? .. . Ogólnie bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 design bardzo mi sie podoba. pierwsze dwa renderki tez. trzeci mniej bo troche nie takie to swiatlo jeszcze jest i pelno artefaktow sie szweda na oknach. szkoda, ze z obydwu okien to samo widac :p sa jeszcze bledy w mapowaniu mebli, ale ogolnie praca na plus :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 Witam Modele sa faine, materialy sa zle, render tez zly, czy to vray ??? Najgorsze jest neistety 3 ujecie :) totalnie zepsuty widok za okna ? jak to wogule wyglada :) a te krzeselka to jak dla dzieci, i chyab sa lekko propocje skopane pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Dzięki za odpowiedzi. Jednak chyba rezygnuje z dalszej nauki 3ds maxa :) Wydawać sie może ,że oswietlenie sceny to błachostka jednak jest zupełnie inaczej.Można iść na łatwizne tak jak niektórzy i ustawić np. vraylight pod sufitem ale czy w rzeczywistości źródło światła jest pod sufitem??( no chyba ,że w lampach). Ja staram się używać tylko jednego źródła ,czyli directa za oknem,tak jak jest w realu. No cóż pozdrawiam wszystkich i ide dalej walczyć z tym o czym pisałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 nie wiem co sie dzieje z kamerą na 3 ujęciu :o edit : wróc - teraz mi sie wczytały wszystkie - na wszystkich jest cos z kamerą popieprzone :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Nie rozumie.O co chodzi z tymi kamerami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 no w tych twoich kamerach jakoś mebel krzywe się robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 aaa rozumie.Musicie mi wybaczyć ale troszke byłem podchmielony :) gdy robiłem te fotki i to może dlatego tak delikatnie krzywo jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 Niebieska terakota i glazura do kuchni? Hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Dlaczego nie?? Bardzo mi sie podoba niebieski kolor i powiem szczerze ,że w pierwszym moim renderze wszystkie meble były niebieskie(błekitne) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 Nie przecze, ze blekitny to ladny kolor, jednak do kuchni mi nie pasuje :) Ale rozni ludzie sa... niektorzy maja fontanne w przedpokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 hejka. nawet spoko wyszły te rendery, ale tez forumowicze w wiekszosci mieli racje wytykając Ci niedociagniecia. Wspomniałes o uzywaniu takich zagrywek jak plane pod syfitem dla rozjasnienia sceny... Pamietaj, cel uswieca środki, nikt nie bedzie Cie rozliczał czy użyłes jednego światła direct, czy w kazdym okienku zastosowałes świecące plane'y . Liczy sie efekt koncowy, taka pzrynajmniej moja opinia. Tak czy inaczej ten direct nawet spoko wyszedł :) PoZdRo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Dzięki Dyonizoss. Racja .Nikt nie bedzie mnie rozliczał z tego jakimi technikami oświetliłem,wykonałem scene.Najważniejszy jest efekt końcowy.Jestem dość początkującym jeszcze użytkownikiem 3ds maxa i z tego co przeczytałem w light contest to im mniej źródeł światła tym scena bardziej realistyczna.(tak napisał Pendzel ,człowiek który zawodowo od kilku lat zajmuje sie oświetlaniem i renderingiem scen).Dlatego staram sie właśnie tak robić.Oczywiście bardzo ważne jest również ustawienie GI ale to inna bajka:) Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 no co ty :) dla mnie 4-5h renderignu to norma dzienna ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 noo ja bym nie chcial mieć takiej kuchni... denerwuje mnie podejście do pracy daymona... Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem. to troche dziwne... ja dla realistycznego efektu to mógłbym czekać za renderem nawet z 200 godzin a Tobie kilkanaście przeszkadza. Jak zaczniesz swoje prace "składać" z warstw w ps'ie to dopiero zobaczysz jak sie namęczysz... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Derfalon Napisano 18 Marzec 2006 Share Napisano 18 Marzec 2006 Ogólnie pozytywnie. największy plus to materiał blatu stolika. najbardziej draznie metal w tym stoliku. nawet jeśli to brushed metasl to za ziarnisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
projector Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 Niestety pomarudzę, ale to się może przydać: święcące klamki są be, krzesełka też jakieś takie be (małe), ale naj gorsze to okap i nie mówie o paskudnym kształcie, za nisko p. "daymon" spód okapu na poziomie 170-180 cm, a nie jak tu 140-150 cm. Proszę sie nie poddawać i walczyć dalej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 Niezbyt szcześliwe ujęcia kamer , okna za małe , wysokość . Jak looknołem pierwszy raz to myślałem , że ta kuchni a to do jakieś bajki /wydaje mi się , że proporcje obiektów , ich kształty , kolory są imfantylne / . Ale cóż sam też popełniam sporo bugów , więc następną razą odwdzięczysz mi się . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 Jak dla mnie... to render troszke skapałeś, bo widać bugi... no i nie za bardzo szczegółowe... co do texturowania to bardzo brzydko wyglądają te wsyztskie kafelki, bardzo 2D... no i to że jest sam amteriał bez textóry, np. blat to nie za ładnie wygląda, bo jakiś niejaki ten materiał... Co do modeli, to są OK, ale moze troszke zbytnio kwadratowe ;P no i te okna, całkowicie się zwaloło ;P ale praktycznie gdyby to wsyztsko jeszcze raz ładnie otexturować i poprwić rendering to było by bardzo fajnie :)) no i jęcia kamer... i rozdzielczośc troszke na bardziej Plazmową... :)) pozdrawiam, sorki że się czepaim, ale ja oceniam wszystko w skali p[rofesionalnej :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 20 Marzec 2006 Autor Share Napisano 20 Marzec 2006 Dzieki wielkie za komentarze. To prawda, w scenie jest troche bugów i teraz musze sie przyznac ,że popełniłem jeden duzy błąd.Mianowicie większość materiałów w scenie ustawione ma sub na 1 lub 2 wynika to z tego ,iż próbowałem wczesniej renderować metodą QMC+IRR a jak wiadomo wtedy przypisuje sie bardzo mały sub materiałom.Później gdy zmieniłem na IRR +LC zapomniałem zwiekszyć owe sub na większe. Co do krzeseł nie prawda ,że są one małe ,być może w tym ujęciu tak wyszły. Okap hmm sądze ,że też macie racje ,zmieniłem jego położenie i teraz znajduje sie około 40cm wyżej. Człowiek sie całe życie uczy dlatego twierdze,że następne moje prace bedą coraz lepsze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 I tak trzymać . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazan_HB Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 Pod szafka zlewozmywakowa to szuflady sa czy tylko takie atrapy?? troche to nie praktyczne, jaka glebokodc moze miec taka szuflada? Pamietaj ze sa tam komory zlewu i odplyw ,zaworki itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2006 Tam są 2 szuflady.Według mnie wszystko jest ok poniewaz rury i zawory znajduja sie w tym przypadku po bokach i na końcu a głebokośc powiedzmy 30cm wystarczy na to aby umiescic w owych szufladach widelce łyzki itp. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi