daymon Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Witam.Poniżej prezentuje kuchnie jaką chciałbym mieć kiedyś. Przez długi czas "walczyłem" z oświetleniem 3 sceny i myśle ,że hmmm nie jest jeszcze najlepsze ale wydaje mi się ,że może być. Pozdrawiam .
tpiatek Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 bardzo podoba mi sie krztałt mebli kuchennych :) .. i lodówka też ładnie się prezentuje w szczególności odbicie pokoju w lodówce :) ale nie podobają mi sie firanki ..bo niestety wyglądają troszke plastikowo. Klamki jakoś w oknach dziwnie dają światło ..czy to jest źle czy ja tego nie rozumiem może ? .. . Ogólnie bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.
arev Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 design bardzo mi sie podoba. pierwsze dwa renderki tez. trzeci mniej bo troche nie takie to swiatlo jeszcze jest i pelno artefaktow sie szweda na oknach. szkoda, ze z obydwu okien to samo widac :p sa jeszcze bledy w mapowaniu mebli, ale ogolnie praca na plus :)
TrojkaT Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Witam Modele sa faine, materialy sa zle, render tez zly, czy to vray ??? Najgorsze jest neistety 3 ujecie :) totalnie zepsuty widok za okna ? jak to wogule wyglada :) a te krzeselka to jak dla dzieci, i chyab sa lekko propocje skopane pozdrawiam
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Dzięki za odpowiedzi. Jednak chyba rezygnuje z dalszej nauki 3ds maxa :) Wydawać sie może ,że oswietlenie sceny to błachostka jednak jest zupełnie inaczej.Można iść na łatwizne tak jak niektórzy i ustawić np. vraylight pod sufitem ale czy w rzeczywistości źródło światła jest pod sufitem??( no chyba ,że w lampach). Ja staram się używać tylko jednego źródła ,czyli directa za oknem,tak jak jest w realu. No cóż pozdrawiam wszystkich i ide dalej walczyć z tym o czym pisałem:)
Hindus Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 nie wiem co sie dzieje z kamerą na 3 ujęciu :o edit : wróc - teraz mi sie wczytały wszystkie - na wszystkich jest cos z kamerą popieprzone :|
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Nie rozumie.O co chodzi z tymi kamerami??
mrkrzysiek Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 no w tych twoich kamerach jakoś mebel krzywe się robią
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 aaa rozumie.Musicie mi wybaczyć ale troszke byłem podchmielony :) gdy robiłem te fotki i to może dlatego tak delikatnie krzywo jest:)
Ufooox Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Niebieska terakota i glazura do kuchni? Hmm...
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Dlaczego nie?? Bardzo mi sie podoba niebieski kolor i powiem szczerze ,że w pierwszym moim renderze wszystkie meble były niebieskie(błekitne) :)
Ufooox Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Nie przecze, ze blekitny to ladny kolor, jednak do kuchni mi nie pasuje :) Ale rozni ludzie sa... niektorzy maja fontanne w przedpokoju.
dyonizoss Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 hejka. nawet spoko wyszły te rendery, ale tez forumowicze w wiekszosci mieli racje wytykając Ci niedociagniecia. Wspomniałes o uzywaniu takich zagrywek jak plane pod syfitem dla rozjasnienia sceny... Pamietaj, cel uswieca środki, nikt nie bedzie Cie rozliczał czy użyłes jednego światła direct, czy w kazdym okienku zastosowałes świecące plane'y . Liczy sie efekt koncowy, taka pzrynajmniej moja opinia. Tak czy inaczej ten direct nawet spoko wyszedł :) PoZdRo!!!
daymon Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Dzięki Dyonizoss. Racja .Nikt nie bedzie mnie rozliczał z tego jakimi technikami oświetliłem,wykonałem scene.Najważniejszy jest efekt końcowy.Jestem dość początkującym jeszcze użytkownikiem 3ds maxa i z tego co przeczytałem w light contest to im mniej źródeł światła tym scena bardziej realistyczna.(tak napisał Pendzel ,człowiek który zawodowo od kilku lat zajmuje sie oświetlaniem i renderingiem scen).Dlatego staram sie właśnie tak robić.Oczywiście bardzo ważne jest również ustawienie GI ale to inna bajka:) Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem. Pozdrawiam.
TrojkaT Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 no co ty :) dla mnie 4-5h renderignu to norma dzienna ;D
hkropinski Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 noo ja bym nie chcial mieć takiej kuchni... denerwuje mnie podejście do pracy daymona... Mam 2,4 ghz i 768 mb pamieci i nie chce mi sie czekać po kilkanascie h na efekt pracy:) (realistyczny) ufff ale sie rozpisałem. to troche dziwne... ja dla realistycznego efektu to mógłbym czekać za renderem nawet z 200 godzin a Tobie kilkanaście przeszkadza. Jak zaczniesz swoje prace "składać" z warstw w ps'ie to dopiero zobaczysz jak sie namęczysz... pozdr
Derfalon Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Ogólnie pozytywnie. największy plus to materiał blatu stolika. najbardziej draznie metal w tym stoliku. nawet jeśli to brushed metasl to za ziarnisty.
projector Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Niestety pomarudzę, ale to się może przydać: święcące klamki są be, krzesełka też jakieś takie be (małe), ale naj gorsze to okap i nie mówie o paskudnym kształcie, za nisko p. "daymon" spód okapu na poziomie 170-180 cm, a nie jak tu 140-150 cm. Proszę sie nie poddawać i walczyć dalej ...
WIERZBA Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Niezbyt szcześliwe ujęcia kamer , okna za małe , wysokość . Jak looknołem pierwszy raz to myślałem , że ta kuchni a to do jakieś bajki /wydaje mi się , że proporcje obiektów , ich kształty , kolory są imfantylne / . Ale cóż sam też popełniam sporo bugów , więc następną razą odwdzięczysz mi się . Powodzenia
naeq Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Jak dla mnie... to render troszke skapałeś, bo widać bugi... no i nie za bardzo szczegółowe... co do texturowania to bardzo brzydko wyglądają te wsyztskie kafelki, bardzo 2D... no i to że jest sam amteriał bez textóry, np. blat to nie za ładnie wygląda, bo jakiś niejaki ten materiał... Co do modeli, to są OK, ale moze troszke zbytnio kwadratowe ;P no i te okna, całkowicie się zwaloło ;P ale praktycznie gdyby to wsyztsko jeszcze raz ładnie otexturować i poprwić rendering to było by bardzo fajnie :)) no i jęcia kamer... i rozdzielczośc troszke na bardziej Plazmową... :)) pozdrawiam, sorki że się czepaim, ale ja oceniam wszystko w skali p[rofesionalnej :))
daymon Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 Dzieki wielkie za komentarze. To prawda, w scenie jest troche bugów i teraz musze sie przyznac ,że popełniłem jeden duzy błąd.Mianowicie większość materiałów w scenie ustawione ma sub na 1 lub 2 wynika to z tego ,iż próbowałem wczesniej renderować metodą QMC+IRR a jak wiadomo wtedy przypisuje sie bardzo mały sub materiałom.Później gdy zmieniłem na IRR +LC zapomniałem zwiekszyć owe sub na większe. Co do krzeseł nie prawda ,że są one małe ,być może w tym ujęciu tak wyszły. Okap hmm sądze ,że też macie racje ,zmieniłem jego położenie i teraz znajduje sie około 40cm wyżej. Człowiek sie całe życie uczy dlatego twierdze,że następne moje prace bedą coraz lepsze. Pozdrawiam.
Kazan_HB Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 Pod szafka zlewozmywakowa to szuflady sa czy tylko takie atrapy?? troche to nie praktyczne, jaka glebokodc moze miec taka szuflada? Pamietaj ze sa tam komory zlewu i odplyw ,zaworki itd...
daymon Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Napisano 3 Kwiecień 2006 Tam są 2 szuflady.Według mnie wszystko jest ok poniewaz rury i zawory znajduja sie w tym przypadku po bokach i na końcu a głebokośc powiedzmy 30cm wystarczy na to aby umiescic w owych szufladach widelce łyzki itp. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi