3dsmaxman Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Robię model rosyjskiego ciągnika T-20. Obecnie pracowałem nad kołem dociskającym gąsienicę. Po dodaniu MS z Iter: 2 wychodzi mi, że jedno koło ma prawie 10 tys. polygonów. Takich kół ma być dziesięć. I oto jak brzmi moje pytanie: Czy komputer z 384 MB RAM-u, kartą graficzną GeForce 2 oraz procesorem Pentium IV 2Ghz poradzi sobie ze sceną na około 200-300 tys. polygonów? Bo jeśli sądzicie, że mogą wystąpić problemy to sprubuję jeszce trochę popracować nad kołem, aby nie trzeba było MS używać ;) Rysunek T-20: http://rkkaww2.armchairgeneral.com/galleries/auxiliary/Komsomolets_2.jpg
voyager Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 200 - 300 tys poly pomnoz przez 4 viewporty :D Mozesz wlaczyc MeshSmooth tylko na proces renderingu. Wystarczy ustawić [ATTACH]32076[/ATTACH]. Sam jestem posiadaczem GF2 i wiem co to znaczy optymalizacja :P Powodzenia!!!
BLADE Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 mysle ze znaczniewiecej uciagnie.... zawsze mozesz kozystac z wardst lub ukrywania obiektow..
piotrek Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Ja myślę, że najzwyczajniej w świecie skopiuj 20 razy to koło i sam sprawdź, czy komp wytrzyma :)
3dsmaxman Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Ok, dzięki. Szczególnie za podpowiedź z opcją Render Values :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się