Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robię model rosyjskiego ciągnika T-20. Obecnie pracowałem nad kołem dociskającym gąsienicę. Po dodaniu MS z Iter: 2 wychodzi mi, że jedno koło ma prawie 10 tys. polygonów. Takich kół ma być dziesięć.

 

I oto jak brzmi moje pytanie: Czy komputer z 384 MB RAM-u, kartą graficzną GeForce 2 oraz procesorem Pentium IV 2Ghz poradzi sobie ze sceną na około 200-300 tys. polygonów?

 

Bo jeśli sądzicie, że mogą wystąpić problemy to sprubuję jeszce trochę popracować nad kołem, aby nie trzeba było MS używać ;)

 

Rysunek T-20: http://rkkaww2.armchairgeneral.com/galleries/auxiliary/Komsomolets_2.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

200 - 300 tys poly pomnoz przez 4 viewporty :D Mozesz wlaczyc MeshSmooth tylko na proces renderingu. Wystarczy ustawić [ATTACH]32076[/ATTACH].

 

Sam jestem posiadaczem GF2 i wiem co to znaczy optymalizacja :P Powodzenia!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności