Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię model rosyjskiego ciągnika T-20. Obecnie pracowałem nad kołem dociskającym gąsienicę. Po dodaniu MS z Iter: 2 wychodzi mi, że jedno koło ma prawie 10 tys. polygonów. Takich kół ma być dziesięć.

 

I oto jak brzmi moje pytanie: Czy komputer z 384 MB RAM-u, kartą graficzną GeForce 2 oraz procesorem Pentium IV 2Ghz poradzi sobie ze sceną na około 200-300 tys. polygonów?

 

Bo jeśli sądzicie, że mogą wystąpić problemy to sprubuję jeszce trochę popracować nad kołem, aby nie trzeba było MS używać ;)

 

Rysunek T-20: http://rkkaww2.armchairgeneral.com/galleries/auxiliary/Komsomolets_2.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 880
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

200 - 300 tys poly pomnoz przez 4 viewporty :D Mozesz wlaczyc MeshSmooth tylko na proces renderingu. Wystarczy ustawić [ATTACH]32076[/ATTACH].

 

Sam jestem posiadaczem GF2 i wiem co to znaczy optymalizacja :P Powodzenia!!!

Napisano

mysle ze znaczniewiecej uciagnie.... zawsze mozesz kozystac z wardst lub ukrywania obiektow..

Napisano

Ja myślę, że najzwyczajniej w świecie skopiuj 20 razy to koło i sam sprawdź, czy komp wytrzyma :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności