3dsmaxman Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 Robię model rosyjskiego ciągnika T-20. Obecnie pracowałem nad kołem dociskającym gąsienicę. Po dodaniu MS z Iter: 2 wychodzi mi, że jedno koło ma prawie 10 tys. polygonów. Takich kół ma być dziesięć. I oto jak brzmi moje pytanie: Czy komputer z 384 MB RAM-u, kartą graficzną GeForce 2 oraz procesorem Pentium IV 2Ghz poradzi sobie ze sceną na około 200-300 tys. polygonów? Bo jeśli sądzicie, że mogą wystąpić problemy to sprubuję jeszce trochę popracować nad kołem, aby nie trzeba było MS używać ;) Rysunek T-20: http://rkkaww2.armchairgeneral.com/galleries/auxiliary/Komsomolets_2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 300 tys. spokojnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 200 - 300 tys poly pomnoz przez 4 viewporty :D Mozesz wlaczyc MeshSmooth tylko na proces renderingu. Wystarczy ustawić [ATTACH]32076[/ATTACH]. Sam jestem posiadaczem GF2 i wiem co to znaczy optymalizacja :P Powodzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 mysle ze znaczniewiecej uciagnie.... zawsze mozesz kozystac z wardst lub ukrywania obiektow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Marzec 2006 Share Napisano 10 Marzec 2006 Ja myślę, że najzwyczajniej w świecie skopiuj 20 razy to koło i sam sprawdź, czy komp wytrzyma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Ok, dzięki. Szczególnie za podpowiedź z opcją Render Values :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się