Wichur Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Niedawno go robilem, prawie skonczylem :D Daje do oceny. Uwaga: nie ma zadnych materialow do renderingu, tylko potrzebne textury do gry. Moze niedlugo cos wyrenderuje z hdri itp. W niektorych miejscach jest krzywa siatka, ale w grze tego task nie widac :D z gry:
Wichur Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 spoko :) co to za gra ?? Street Legal Racing Redline
Ardeni Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Street Legal - jak ja lubie tą gre :) A co do modelu tobardzo fajny, ile to ma trójkątów?
Wichur Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Street Legal - jak ja lubie tą gre :) A co do modelu tobardzo fajny, ile to ma trójkątów? model ma okolo 40k poly, duzo poszlo na tarcze hamulcowa :D bo jest z przewiertami :)
_michal Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 lol, przewierty to jednak przegięcie, to gra jest, nie wizualizacja ;D gra wspiera normale? Jeśli tak, to lepiej by normalmapę dla tarcz zrobić, pewnie nie byłoby widac róznicy. Autko bardzo ładne, ale ścianek poszło na nie mnóstwo.
Gość Marioza Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Wichur dawaj do przodu, z silnikiem i wnętrzem pewnie cos w okolicach 80 tys się zmiescisz, a tak wogóle bryczka wypasiona, lubie jak cos jest okrągłe a nie imitujące okrągłe :D, a tak wogóle to jestes Wichur z PCH ?
PAINbringer Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 Chociaż nie znam się na samochodach to musze przyznać że te pierwsze rendery wyglądają świetnie. Ten polycount budzi zazdrość, w niewielu grach jeszcze można sobie na taki pozwolić, jak widze wyjątkiem są racery. Pozdrawiam
Gość Marioza Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 normalnie w grach to raczej nikt nie wali takiego polycountu, ale w "fanowskich" produkcjach to norma, do gta vc powstały furki które mają po 100 tys i wiecej trisów, gra chodzi normalnie i to nawet z wieloma takimi autami, niektore te wozy są faktycznie spieprzone jesli chodzi o budowe siaty, ale gro z nich to takie male arcydzielka, poza zewnetrznymi detalami mają prawie idealnie odwzorowane wnętrza , silniki łącznie ze śrubkami nie mówiąc juz o podwoziu i resorach miskach olejowych itd itp, moze nie dlugo będzie to standardem w grach w koncu jeden potworek który to udziwgnie bez problemu juz jest xbox 360 : )
muody Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 nie rozumiem, czemu tak w Project Gotham Racing oszczedzaja, jesli faktycznie XBox bylby taki mocny... czyzby o RAM chodzilo?
Wichur Napisano 12 Marzec 2006 Autor Napisano 12 Marzec 2006 Wichur dawaj do przodu, z silnikiem i wnętrzem pewnie cos w okolicach 80 tys się zmiescisz, a tak wogóle bryczka wypasiona, lubie jak cos jest okrągłe a nie imitujące okrągłe :D, a tak wogóle to jestes Wichur z PCH ? Tak jestem z PCH Mario :)
nielot007 Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 z siatka to troche przegieles przod jest masakratyczny mozna by o polowe tri zmniejszyc widac pare krzywizn na przedim zderzaku i mogles majac tyle poly zrobic aby nie bylo widac kanciastosci :)
arcade Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Mi się bardzo podoba - robi wrażenie, trzeba przyznać :) Najgorzej z tymi tarczami hamólcowymi... Ładnie wyglądają ale trochę tam przegiełeś z polycountem - imho niepotrzebnie. Ogólnie bardzo na plus, powodzenia dalej :)
Stachu Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 siema wichur :D! fajne autko tylko czemu na pch niechcesz żadnych updatów dać a tu pokazujesz już prawie całe skończone?
Wichur Napisano 14 Marzec 2006 Autor Napisano 14 Marzec 2006 siema wichur :D! fajne autko tylko czemu na pch niechcesz żadnych updatów dać a tu pokazujesz już prawie całe skończone? Przeciez te screeny sa na pch... zywo wyjete :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się