Napisano 11 Marzec 200619 l Niedawno go robilem, prawie skonczylem :D Daje do oceny. Uwaga: nie ma zadnych materialow do renderingu, tylko potrzebne textury do gry. Moze niedlugo cos wyrenderuje z hdri itp. W niektorych miejscach jest krzywa siatka, ale w grze tego task nie widac :D z gry:
Napisano 11 Marzec 200619 l Street Legal - jak ja lubie tą gre :) A co do modelu tobardzo fajny, ile to ma trójkątów?
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor Street Legal - jak ja lubie tą gre :) A co do modelu tobardzo fajny, ile to ma trójkątów? model ma okolo 40k poly, duzo poszlo na tarcze hamulcowa :D bo jest z przewiertami :)
Napisano 11 Marzec 200619 l lol, przewierty to jednak przegięcie, to gra jest, nie wizualizacja ;D gra wspiera normale? Jeśli tak, to lepiej by normalmapę dla tarcz zrobić, pewnie nie byłoby widac róznicy. Autko bardzo ładne, ale ścianek poszło na nie mnóstwo.
Napisano 11 Marzec 200619 l Wichur dawaj do przodu, z silnikiem i wnętrzem pewnie cos w okolicach 80 tys się zmiescisz, a tak wogóle bryczka wypasiona, lubie jak cos jest okrągłe a nie imitujące okrągłe :D, a tak wogóle to jestes Wichur z PCH ?
Napisano 12 Marzec 200619 l Chociaż nie znam się na samochodach to musze przyznać że te pierwsze rendery wyglądają świetnie. Ten polycount budzi zazdrość, w niewielu grach jeszcze można sobie na taki pozwolić, jak widze wyjątkiem są racery. Pozdrawiam
Napisano 12 Marzec 200619 l normalnie w grach to raczej nikt nie wali takiego polycountu, ale w "fanowskich" produkcjach to norma, do gta vc powstały furki które mają po 100 tys i wiecej trisów, gra chodzi normalnie i to nawet z wieloma takimi autami, niektore te wozy są faktycznie spieprzone jesli chodzi o budowe siaty, ale gro z nich to takie male arcydzielka, poza zewnetrznymi detalami mają prawie idealnie odwzorowane wnętrza , silniki łącznie ze śrubkami nie mówiąc juz o podwoziu i resorach miskach olejowych itd itp, moze nie dlugo będzie to standardem w grach w koncu jeden potworek który to udziwgnie bez problemu juz jest xbox 360 : )
Napisano 12 Marzec 200619 l nie rozumiem, czemu tak w Project Gotham Racing oszczedzaja, jesli faktycznie XBox bylby taki mocny... czyzby o RAM chodzilo?
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor Wichur dawaj do przodu, z silnikiem i wnętrzem pewnie cos w okolicach 80 tys się zmiescisz, a tak wogóle bryczka wypasiona, lubie jak cos jest okrągłe a nie imitujące okrągłe :D, a tak wogóle to jestes Wichur z PCH ? Tak jestem z PCH Mario :)
Napisano 13 Marzec 200619 l z siatka to troche przegieles przod jest masakratyczny mozna by o polowe tri zmniejszyc widac pare krzywizn na przedim zderzaku i mogles majac tyle poly zrobic aby nie bylo widac kanciastosci :)
Napisano 13 Marzec 200619 l Mi się bardzo podoba - robi wrażenie, trzeba przyznać :) Najgorzej z tymi tarczami hamólcowymi... Ładnie wyglądają ale trochę tam przegiełeś z polycountem - imho niepotrzebnie. Ogólnie bardzo na plus, powodzenia dalej :)
Napisano 13 Marzec 200619 l siema wichur :D! fajne autko tylko czemu na pch niechcesz żadnych updatów dać a tu pokazujesz już prawie całe skończone?
Napisano 14 Marzec 200618 l Autor siema wichur :D! fajne autko tylko czemu na pch niechcesz żadnych updatów dać a tu pokazujesz już prawie całe skończone? Przeciez te screeny sa na pch... zywo wyjete :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto