Napisano 11 Marzec 200619 l Cześć postanowiłem zrobić nowe autko... Jest to a przynajmniej miało być audi RSQ ale w wersji z kołami :P Mam nadzieje że pomożecie mi poprawić błędy. Z góry dziękuje.
Napisano 11 Marzec 200619 l wiele miejsc jest krzywych, widoczne bugi, radzę uzywac bardziej stanowczego chamfera zwlaszcza na masce, pozdr
Napisano 11 Marzec 200619 l Heyah, jakys powywalał wszystie pseudo-chamfery, to byłaby ładna bryła do dalszego modelowania Hkropinski ma racje, ze za mało stanowczo używasz chamfera - szczególnie rzuciły mi sie w oczy oklice przedniej szyby. Popraw bug'i i pracuj dalej. Narka
Napisano 12 Marzec 200619 l Radziłbym zacząć go od nowa więcej byś sie nauczył Prawda. W wielu miejscach są różne bugi, a po poprawieniu i tak niebyłoby idealne. Zacznij robić od nowa i staraj sie ustrzec błędów tego.
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor ok...sprubuję zacząć od nowa.. tylko poradźcie mi... lepiej jest najpierw złapać ogólną sylwetkę samochodu czy zaczynać np. od maski
Napisano 12 Marzec 200619 l Ja zaczynam od maski itp, mam w tedy większą kontrole nad szczegółami, tzn pamiętam żęby je porobić bo jak robiłem z 1 bryły to zazwyczaj poźniej musiałem wyszukiwać się różnych szczegółów i je poźniej dodawac. Tak jest przynajmniej ze mną..
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor Stwierdziłem że jednak spróbuje coś zrobić z tym autkiem...szczegóły jakieś. Coś zrobie z tym chamferkiem, noi z tą maską. Bo tam między szybą a maską to by ocean sie zmieścił. hehe Jak narazie poprawiam bugi. Dzięki.. jak coś poprawie to dam screena i siateczke.
Napisano 13 Marzec 200619 l Autor Jak dotre do domu to wstawie render bo już pozbyłem się między szybą a maską tej dziury i niektóre bugi usunąłem. A tu jest komputer słaby i render by dużo zajął.
Napisano 15 Marzec 200619 l No dużo lepiej niż na początku i pare miejsc poprawisz, polepszysz render i będzie dobrze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto