Jump to content

Izometryczne budynki


Stefan

Recommended Posts

ja to robilem tak:

bralem kamere(obiekt)

wlaczalem snap angle(chyba tak sie to nazywa)

i obracalem 45o w osi X

i 45o w osi Y

(to zalezy od oznaczen ale na pewno wiadomo o co chodzi :).

 

Aco do ciebie, gotham to nie kumam z photoszopowaniem?

Link to comment
Share on other sites

nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt.

Link to comment
Share on other sites

taka moja metoda:

 

1. Zrobilem siatke w programie 2D. (wystarczy zrobic kwadrat, obrocic o 45 stopni i zeskalowac w pionie do 50%, a nasteonie skopiowac kilka obok siebie)

 

2. Wrzucilem ten obrazek z siatka jako background do maxa.

 

3. Manupulujac kamera i perspektywa dopasowalem siatke maxa do obrazka.

 

Pozdrawiam

 

PS. eee.. glupia ta metoda :) ale skuteczna!

 

Link to comment
Share on other sites

Mi się wydaje, że tak jak pisał eMPeck, trzeba w opcjach kamery włączyć ortographic projection. Wtedy wszystkie krawędzie są równoległe. A zooma regulujesz wtedy tylko fov\'em. Ja pamiętam syndicata:D

 

Pozdro[piwo]

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy