Stefan Posted August 10, 2003 Share Posted August 10, 2003 Wiecie, w jaki sposób zrobić w maxie budynek, taki jak w Age of Empires? Model już mam, chodzi o obrót/kamerę, żeby pasowało do terenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted August 10, 2003 Share Posted August 10, 2003 Renderuj pod odpowiednimi kontami po prostu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted August 10, 2003 Author Share Posted August 10, 2003 Kąty już nieraz ustawiałem, ale nie pasuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted August 10, 2003 Share Posted August 10, 2003 Zphotoshopuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted August 11, 2003 Share Posted August 11, 2003 ja to robilem tak: bralem kamere(obiekt) wlaczalem snap angle(chyba tak sie to nazywa) i obracalem 45o w osi X i 45o w osi Y (to zalezy od oznaczen ale na pewno wiadomo o co chodzi :). Aco do ciebie, gotham to nie kumam z photoszopowaniem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted August 17, 2003 Share Posted August 17, 2003 45 powinno byc moze daj xyz w 45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. eA Posted August 19, 2003 Share Posted August 19, 2003 Moze to kwestia bardziej cienia i kolorow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted September 2, 2003 Share Posted September 2, 2003 Może włącz orthographic projection? i kamrka pod kątem 45 stopni... powinno pomóc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galtor Posted September 3, 2003 Share Posted September 3, 2003 nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leander Posted September 10, 2003 Share Posted September 10, 2003 taka moja metoda: 1. Zrobilem siatke w programie 2D. (wystarczy zrobic kwadrat, obrocic o 45 stopni i zeskalowac w pionie do 50%, a nasteonie skopiowac kilka obok siebie) 2. Wrzucilem ten obrazek z siatka jako background do maxa. 3. Manupulujac kamera i perspektywa dopasowalem siatke maxa do obrazka. Pozdrawiam PS. eee.. glupia ta metoda :) ale skuteczna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Połki Posted September 10, 2003 Share Posted September 10, 2003 Mi się wydaje, że tak jak pisał eMPeck, trzeba w opcjach kamery włączyć ortographic projection. Wtedy wszystkie krawędzie są równoległe. A zooma regulujesz wtedy tylko fov\'em. Ja pamiętam syndicata:D Pozdro[piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted September 10, 2003 Share Posted September 10, 2003 Ja też pamiętam Sydicat\'a. To co pisze Galtor to jest właśnie ortographic projection, tyle że w viewporcie, a kamerą łatwiej to ustawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted October 2, 2003 Share Posted October 2, 2003 field of view to w user view zwyczajna lupa. Nie ma czegoś takiego jak field of view w rzucie ortogonalnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted October 24, 2003 Share Posted October 24, 2003 Wejdź soebie na stronkę zoltharii i zobacz jak tam ten problem rozwiazano Pozdr Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now