Napisano 10 Sierpień 200321 l Wiecie, w jaki sposób zrobić w maxie budynek, taki jak w Age of Empires? Model już mam, chodzi o obrót/kamerę, żeby pasowało do terenu.
Napisano 11 Sierpień 200321 l ja to robilem tak: bralem kamere(obiekt) wlaczalem snap angle(chyba tak sie to nazywa) i obracalem 45o w osi X i 45o w osi Y (to zalezy od oznaczen ale na pewno wiadomo o co chodzi :). Aco do ciebie, gotham to nie kumam z photoszopowaniem?
Napisano 2 Wrzesień 200321 l Może włącz orthographic projection? i kamrka pod kątem 45 stopni... powinno pomóc.
Napisano 3 Wrzesień 200321 l nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt.
Napisano 10 Wrzesień 200321 l taka moja metoda: 1. Zrobilem siatke w programie 2D. (wystarczy zrobic kwadrat, obrocic o 45 stopni i zeskalowac w pionie do 50%, a nasteonie skopiowac kilka obok siebie) 2. Wrzucilem ten obrazek z siatka jako background do maxa. 3. Manupulujac kamera i perspektywa dopasowalem siatke maxa do obrazka. Pozdrawiam PS. eee.. glupia ta metoda :) ale skuteczna!
Napisano 10 Wrzesień 200321 l Mi się wydaje, że tak jak pisał eMPeck, trzeba w opcjach kamery włączyć ortographic projection. Wtedy wszystkie krawędzie są równoległe. A zooma regulujesz wtedy tylko fov\'em. Ja pamiętam syndicata:D Pozdro[piwo]
Napisano 10 Wrzesień 200321 l Ja też pamiętam Sydicat\'a. To co pisze Galtor to jest właśnie ortographic projection, tyle że w viewporcie, a kamerą łatwiej to ustawić.
Napisano 2 Październik 200321 l field of view to w user view zwyczajna lupa. Nie ma czegoś takiego jak field of view w rzucie ortogonalnym.
Napisano 24 Październik 200321 l Wejdź soebie na stronkę zoltharii i zobacz jak tam ten problem rozwiazano Pozdr Giorgione
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto