Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja to robilem tak:

bralem kamere(obiekt)

wlaczalem snap angle(chyba tak sie to nazywa)

i obracalem 45o w osi X

i 45o w osi Y

(to zalezy od oznaczen ale na pewno wiadomo o co chodzi :).

 

Aco do ciebie, gotham to nie kumam z photoszopowaniem?

Napisano

nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt.

Napisano

taka moja metoda:

 

1. Zrobilem siatke w programie 2D. (wystarczy zrobic kwadrat, obrocic o 45 stopni i zeskalowac w pionie do 50%, a nasteonie skopiowac kilka obok siebie)

 

2. Wrzucilem ten obrazek z siatka jako background do maxa.

 

3. Manupulujac kamera i perspektywa dopasowalem siatke maxa do obrazka.

 

Pozdrawiam

 

PS. eee.. glupia ta metoda :) ale skuteczna!

 

Napisano

Mi się wydaje, że tak jak pisał eMPeck, trzeba w opcjach kamery włączyć ortographic projection. Wtedy wszystkie krawędzie są równoległe. A zooma regulujesz wtedy tylko fov\'em. Ja pamiętam syndicata:D

 

Pozdro[piwo]

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności