Stefan Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 Wiecie, w jaki sposób zrobić w maxie budynek, taki jak w Age of Empires? Model już mam, chodzi o obrót/kamerę, żeby pasowało do terenu.
Gotham Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 Renderuj pod odpowiednimi kontami po prostu.
Stefan Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 Kąty już nieraz ustawiałem, ale nie pasuje!
darkelf Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 ja to robilem tak: bralem kamere(obiekt) wlaczalem snap angle(chyba tak sie to nazywa) i obracalem 45o w osi X i 45o w osi Y (to zalezy od oznaczen ale na pewno wiadomo o co chodzi :). Aco do ciebie, gotham to nie kumam z photoszopowaniem?
Dr. eA Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 Moze to kwestia bardziej cienia i kolorow?
_michal Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 Może włącz orthographic projection? i kamrka pod kątem 45 stopni... powinno pomóc.
Galtor Napisano 3 Wrzesień 2003 Napisano 3 Wrzesień 2003 nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt.
leander Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 taka moja metoda: 1. Zrobilem siatke w programie 2D. (wystarczy zrobic kwadrat, obrocic o 45 stopni i zeskalowac w pionie do 50%, a nasteonie skopiowac kilka obok siebie) 2. Wrzucilem ten obrazek z siatka jako background do maxa. 3. Manupulujac kamera i perspektywa dopasowalem siatke maxa do obrazka. Pozdrawiam PS. eee.. glupia ta metoda :) ale skuteczna!
Gość Połki Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 Mi się wydaje, że tak jak pisał eMPeck, trzeba w opcjach kamery włączyć ortographic projection. Wtedy wszystkie krawędzie są równoległe. A zooma regulujesz wtedy tylko fov\'em. Ja pamiętam syndicata:D Pozdro[piwo]
_michal Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 Ja też pamiętam Sydicat\'a. To co pisze Galtor to jest właśnie ortographic projection, tyle że w viewporcie, a kamerą łatwiej to ustawić.
Bacry Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 field of view to w user view zwyczajna lupa. Nie ma czegoś takiego jak field of view w rzucie ortogonalnym.
giorgione Napisano 24 Październik 2003 Napisano 24 Październik 2003 Wejdź soebie na stronkę zoltharii i zobacz jak tam ten problem rozwiazano Pozdr Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się