Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Was

Długo się zastanawiałem czy wogóle moge tutaj coś swojego pokazać bo widzę ,że tutaj wokół są same świetne prace ,a moja raczej będzie się zaliczać do troche niższego standardu. (Jakby coś to usuńcie mój temat, nie chce robić zamieszania)

Moja praca to magazyn, a właściwie to będzie magazyn. Jak widzicie jak narazie są dwie części. Narazie nie daje texur ani świateł. Jestem początkującym użytkownikiem maxa więc proszę o wyrozumiałość :) I chciałbym abyście dali mi parę rad.

budynek2hk.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Niewiem czemu ale przypomina mi sale gimnastyczną z mojej wioski. W sumie chwała ci za to że nie robisz 100 żeczy naraz. Też najpierw modeluje, texturuje a dopiero na samym końcu oświetlam... Normalna kolej żeczy :) Powiem że tragedia to nie jest. Troche kwadratowo ale to w końcu aritektóra a na architekórach to się znam tyle co w szkole mnie nauczyli (a raczej próbowali nauczyć). Czyli niezby dużo ale i też niezbyt mało :P Sądze że jak dobre textórki zrobisz i światła dośóbujesz to bedzie na całkiem dobrym poziomie. Pozdrowienia i czekam na dalszą część pracy.

 

P.S.

Ciesze się że zwracasz uwage na szczgóly to dobrze światczy o twojej przyszłej kariże :)

Napisano

Dzieki za uwagi. O rynnach i kominkowych boxach sie pomysli, ale najpierw chcialbym dokonczyc wszystkie skrzydla budowli. Dojda jeszcze 2 i duza hala z tylu. Aha tak nawiasem mowiac, czy moge sie zabierac za duuuze rzeczy z takim sprzetem jaki mam : AMD athlon 64 2800+, 512 ddr,40gb maxtor,plytka abit nforce4,grafka ati 9550GT 256 mb.

Pozdrawiam i zabieram sie do roboty :) Teraz mam wieksza motywacje.

Napisano

Też mam w swoich projektach "magazyn " :-)

Więcej Ramu..

 

Praca: Dasze między oknami się nie podoba, taki jak ze sklepu z jakiegoś wieśniackiego...nie nie zmień to , w ogole bez tego ;)

Napisano

Ok. Postanowilem ze nie bede zabardzo rozbudowywal budynku na dalsze skrzydla, mysle ze tak jest ok. Nie chce robic molocha ktorego nie zrobie tak jakbym chcial :) No moze kiedys cos wiekszego :)

Dodalem pare szczegolow : komin, piorunochron, skrzynce z przylaczem gazu i 2 rurki do tego, na dachu kominki oraz elementy wentylacji. Teraz zaczne to texturowac, otoczenie zrobie pozniej, zobaczymy jak to bedzie wygladac. Z teksturami bedzie przynajmniej cos widac, a jak narazie wyglada tak jak nizej :

budynek29vt.th.jpg

Za duzo zmian nie ma wiem :)

 

Update testowy :

bud34st.th.jpg

Napisano

Swiatla, ogolny render pozostawia zapewne wiele do zyczenia, tekstury tez moze nie sa super ale zawsze je mozna zmienic.

Jesli byscie mogli to prosilbym o rady co do oswietlenia oraz renderu w mental rayu. W mentalu wlasnie wyrenderowany jest ponizszy jpg ale na 100% mozna lepiej.

 

budnowy7mr.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności