Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest taki w wersji darmowej ma ograniczenia co dorozdzielczości textury na obiekcie programik pod MAX się nazywa QTiP 1.2 for 3ds MAX 1.2, 2.x, 3.x nowszej wersji nie szukałem bo nie potrzebuje mamy własny konwerter wprawdzie w takcie pisania ale mamy[papapa]

Napisano

dzieki za nazwe tych programow caly czas szukam i lipa ma moze ktos link do jednego z nich

ps ale czy to darmowe programy czyli pelna wersja ???

Napisano

Tak czytam uważnie a czy ten exporter wygeneruje mi model md2 z takimi koordynatami tekstur jakie nadałem w maxie przez uvw unwarp ?. Głównie na tym by mi zależało.

Napisano

Chekadeng -> jak byś miał jakieś namiary sensowne na format cal3d to wrzuć tutaj ok ?, a md2 to jak mi się wydaje nie jest komercyjnym formatem, chyba jest free

Napisano

Tez tak myslalem z md2, przeglądam sobie wlasnie source do half Life 2 od paru dni ściśle tajne fffajne jak w tej reklamie :D. Zresztą jak twierdzi kumpel mają roboty jeszcze na pół roku a obiecywali że wcześniej skończą. Goście co to pokradli ponoć totalnie mają wszystko i powiedzieli że jak się nie pośpieszą z wydaniem gry to opublikują całość :) to się nazyaw szantaż

Napisano

To jeszcze ja bo tak widze żę format cal3d jest na licencji gnu więc hmm..... chyba na nim zrobie swoją gre a nóż może kiedyś ją sprzedam w co szczerze wątpię :D.

 

Pozdrawiam

Cozmo

Napisano

czy oprocz qtipa i tych komercyjnych pluginow znacie towarzysze jeszcze cos godnego uwagi do eksportu plikow md2?

Napisano

Mama jeszcze pytanie innej natury: Co można zrobić z plikiem md2, md3, jaki edytor potrzebny żeby go przekonwertować np. do formatu .bsp tak żeby to zaimprotowac od razu do Quake3 Arena ,albo chociaż do formatu .map żeby zaimportowac do edytora map Q3Radiant ??

Napisano

md2 i md3 to formaty modeli (glownie) postaci w odpowiednio quake2 i quake3. Pliki bsp czy map dotycza samej mapy a nie modeli, tak wiec konwertowanie md2/md3 do postaci bsp nie ma sensu.

 

Pozdrawiam

Napisano

Pytanie do RAsputin: Jak wyeksportowac animacje postacii z plikiem md2/md3 ? Bo przy eksporcie, wybieram ktore kaltki animacji ma mi eksportowac, wszystko jest ok, lle jak taki plik probuje spowrotem zaimportowac do maxa to animacji ani śladu, Jak to zrobić ??

Napisano

Format md2 zapisuje animacje w postaci morphingu, nie ma tam zadnych kosci, tylko interpolacja wierzcholkow miedzy ujeciami kluczowymi. Moze po prostu narzedzie ktorym importujesz, nie wspiera tego i odczytuje tylko pierwsza klatke animacji.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności