TIMOTI Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 mam problem bo niewiem skad znalesc dodatek do max żebym mugł exsportować pliki .md2 wie moze ktos z was bede bardzo wdzieczny
-=AjaS=- Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 jest taki w wersji darmowej ma ograniczenia co dorozdzielczości textury na obiekcie programik pod MAX się nazywa QTiP 1.2 for 3ds MAX 1.2, 2.x, 3.x nowszej wersji nie szukałem bo nie potrzebuje mamy własny konwerter wprawdzie w takcie pisania ale mamy[papapa]
TIMOTI Napisano 13 Sierpień 2003 Autor Napisano 13 Sierpień 2003 dzieki za nazwe tych programow caly czas szukam i lipa ma moze ktos link do jednego z nich ps ale czy to darmowe programy czyli pelna wersja ???
Cozmo Napisano 11 Październik 2003 Napisano 11 Październik 2003 Tak czytam uważnie a czy ten exporter wygeneruje mi model md2 z takimi koordynatami tekstur jakie nadałem w maxie przez uvw unwarp ?. Głównie na tym by mi zależało.
darkelf Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 hmm dolaczam sie do pytania, czy w tym exporterze jest opcja \"zobaczenia\" modeliku(wraz z animacji, jak wyglada)????
kru Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 czy format md2 jest udostepniony do wykorzystywania za darmo? i czy jest lepszy czy gorszy od cal3d?
Cozmo Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 Chekadeng -> jak byś miał jakieś namiary sensowne na format cal3d to wrzuć tutaj ok ?, a md2 to jak mi się wydaje nie jest komercyjnym formatem, chyba jest free
kru Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 http://cal3d.sourceforge.net/ - prosze bardzo juz znam odpowiedz na moje pytanie - md2 jest za darmo dopoki wykorzystujesz niekomercyjnie
Cozmo Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Tez tak myslalem z md2, przeglądam sobie wlasnie source do half Life 2 od paru dni ściśle tajne fffajne jak w tej reklamie :D. Zresztą jak twierdzi kumpel mają roboty jeszcze na pół roku a obiecywali że wcześniej skończą. Goście co to pokradli ponoć totalnie mają wszystko i powiedzieli że jak się nie pośpieszą z wydaniem gry to opublikują całość :) to się nazyaw szantaż
Cozmo Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 To jeszcze ja bo tak widze żę format cal3d jest na licencji gnu więc hmm..... chyba na nim zrobie swoją gre a nóż może kiedyś ją sprzedam w co szczerze wątpię :D. Pozdrawiam Cozmo
Gość yacoob Napisano 10 Listopad 2003 Napisano 10 Listopad 2003 czy oprocz qtipa i tych komercyjnych pluginow znacie towarzysze jeszcze cos godnego uwagi do eksportu plikow md2?
Yano Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 http://mojo.gmaxsupport.com/ -na tej stronie znajdziecie eksporter plikow z maxa do formatu md3 (md2 moze tez tam jest.
Yano Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Mama jeszcze pytanie innej natury: Co można zrobić z plikiem md2, md3, jaki edytor potrzebny żeby go przekonwertować np. do formatu .bsp tak żeby to zaimprotowac od razu do Quake3 Arena ,albo chociaż do formatu .map żeby zaimportowac do edytora map Q3Radiant ??
kru Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 sprawdz milkshape-a to chyba najbardziej elastyczny edytor 3d pod wzgledem importu/exporu plikow
RAsputin Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 md2 i md3 to formaty modeli (glownie) postaci w odpowiednio quake2 i quake3. Pliki bsp czy map dotycza samej mapy a nie modeli, tak wiec konwertowanie md2/md3 do postaci bsp nie ma sensu. Pozdrawiam
Yano Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Pytanie do RAsputin: Jak wyeksportowac animacje postacii z plikiem md2/md3 ? Bo przy eksporcie, wybieram ktore kaltki animacji ma mi eksportowac, wszystko jest ok, lle jak taki plik probuje spowrotem zaimportowac do maxa to animacji ani śladu, Jak to zrobić ??
RAsputin Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Format md2 zapisuje animacje w postaci morphingu, nie ma tam zadnych kosci, tylko interpolacja wierzcholkow miedzy ujeciami kluczowymi. Moze po prostu narzedzie ktorym importujesz, nie wspiera tego i odczytuje tylko pierwsza klatke animacji. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się