SETH Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Robię małą animację poszczególnuch etapów budowy hali, nie mam pojęcia jak zrobić żeby pojawiały sie obiekty w poszczególny klatkach filmu!! Chodzi mi o jakiś szybki i prosty sposób!! Z góry dziękuję za odpowiedź!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 w track view editor ustaw sobie klucze w linii "visibility" poczytaj o tym w helpie, sporo info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SETH Napisano 23 Marzec 2006 Autor Share Napisano 23 Marzec 2006 dzięki poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaros Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Albo po prostu wybierz obiekt, kliknij na nim prawym klawisem myszy i wybierz properties, tam masz visibility, można to animować (0 - nie widac, 1- widać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 albo sobie poprostu zanimuj material w material editorze(opacity) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaros Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 Ja edytuje opacity, to specular level też będzie musiał animować, z visibility jest mniej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaros Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała. Przepraszam bardzo, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. Visibility może być płynnie animowane od 0 do 1, można też edytować krzywe animacji. Od kontroli opacity różni się tylko tym, że efekt jest "płaski", tak jak byśmy np. zmnieniali przezroczystość warstwy w Photoshopie. Najlepiej wybróbować oba efekty, i wybrać ten, który bardziej pasuje do danej animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 My bad, jakoś wkradło mi się do głowy że visibility to checkbox a nie spinner. Sorry za wprowadzenie w błąd. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 25 Marzec 2006 Share Napisano 25 Marzec 2006 ja chyba rozumie, TY chcesz zeby to sie pojawialo element po elemencie, ze jednego dnai pojawiaja sie mury, drugiego okna i cos takiego w spedzie, to wtedy visibility track edit, a jak chesz meikko, ze sie tak noby budynek rozlewa, to wtedy opacity, ale to zrob na dwa razy, zrob klona wsyzstkich obiektow i wyswietlaj go jako wireframe, i wtedy niech one sie pojawiaja tak jak chcesz, a pozneij z tymi samymi parametrami tylko z opoznieniem neich pojawia sie normalna mapa, wtedy wyglada dobrze, na discovery tak robia i ludziom si epodoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SETH Napisano 4 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2006 dzięki, udało się z visibility, ale straszne to długo umnie trwa!! 1 sekunda 19 godzin hyhy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się