Napisano 23 Marzec 200619 l Robię małą animację poszczególnuch etapów budowy hali, nie mam pojęcia jak zrobić żeby pojawiały sie obiekty w poszczególny klatkach filmu!! Chodzi mi o jakiś szybki i prosty sposób!! Z góry dziękuję za odpowiedź!!
Napisano 23 Marzec 200619 l w track view editor ustaw sobie klucze w linii "visibility" poczytaj o tym w helpie, sporo info
Napisano 23 Marzec 200619 l Albo po prostu wybierz obiekt, kliknij na nim prawym klawisem myszy i wybierz properties, tam masz visibility, można to animować (0 - nie widac, 1- widać).
Napisano 24 Marzec 200619 l Ja edytuje opacity, to specular level też będzie musiał animować, z visibility jest mniej roboty.
Napisano 24 Marzec 200619 l Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała.
Napisano 24 Marzec 200619 l Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała. Przepraszam bardzo, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. Visibility może być płynnie animowane od 0 do 1, można też edytować krzywe animacji. Od kontroli opacity różni się tylko tym, że efekt jest "płaski", tak jak byśmy np. zmnieniali przezroczystość warstwy w Photoshopie. Najlepiej wybróbować oba efekty, i wybrać ten, który bardziej pasuje do danej animacji.
Napisano 24 Marzec 200619 l My bad, jakoś wkradło mi się do głowy że visibility to checkbox a nie spinner. Sorry za wprowadzenie w błąd. ;)
Napisano 25 Marzec 200619 l ja chyba rozumie, TY chcesz zeby to sie pojawialo element po elemencie, ze jednego dnai pojawiaja sie mury, drugiego okna i cos takiego w spedzie, to wtedy visibility track edit, a jak chesz meikko, ze sie tak noby budynek rozlewa, to wtedy opacity, ale to zrob na dwa razy, zrob klona wsyzstkich obiektow i wyswietlaj go jako wireframe, i wtedy niech one sie pojawiaja tak jak chcesz, a pozneij z tymi samymi parametrami tylko z opoznieniem neich pojawia sie normalna mapa, wtedy wyglada dobrze, na discovery tak robia i ludziom si epodoba
Napisano 4 Kwiecień 200619 l Autor dzięki, udało się z visibility, ale straszne to długo umnie trwa!! 1 sekunda 19 godzin hyhy..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto