Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię małą animację poszczególnuch etapów budowy hali, nie mam pojęcia jak zrobić żeby pojawiały sie obiekty w poszczególny klatkach filmu!! Chodzi mi o jakiś szybki i prosty sposób!!

 

Z góry dziękuję za odpowiedź!!

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w track view editor ustaw sobie klucze w linii "visibility"

 

poczytaj o tym w helpie, sporo info

Napisano

Albo po prostu wybierz obiekt, kliknij na nim prawym klawisem myszy i wybierz properties, tam masz visibility, można to animować (0 - nie widac, 1- widać).

Napisano

Ja edytuje opacity, to specular level też będzie musiał animować, z visibility jest mniej roboty.

Napisano

Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała.

Napisano
Ale animacja opacity daje więcej kontroli i "gładkości" przejścia między "nie ma" i "jest". Z visibility to będzie taki *pop* i pojawia się budynek. Z animowanym opacity będzie można ładne przejście zrobić. A nie jest to taka koszmarna robota żeby aż tyle czasu zabrała.

 

Przepraszam bardzo, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. Visibility może być płynnie animowane od 0 do 1, można też edytować krzywe animacji. Od kontroli opacity różni się tylko tym, że efekt jest "płaski", tak jak byśmy np. zmnieniali przezroczystość warstwy w Photoshopie. Najlepiej wybróbować oba efekty, i wybrać ten, który bardziej pasuje do danej animacji.

Napisano

My bad, jakoś wkradło mi się do głowy że visibility to checkbox a nie spinner.

Sorry za wprowadzenie w błąd. ;)

Napisano

ja chyba rozumie, TY chcesz zeby to sie pojawialo element po elemencie, ze jednego dnai pojawiaja sie mury, drugiego okna i cos takiego w spedzie, to wtedy visibility track edit,

a jak chesz meikko, ze sie tak noby budynek rozlewa, to wtedy opacity, ale to zrob na dwa razy,

zrob klona wsyzstkich obiektow i wyswietlaj go jako wireframe, i wtedy niech one sie pojawiaja tak jak chcesz, a pozneij z tymi samymi parametrami tylko z opoznieniem neich pojawia sie normalna mapa, wtedy wyglada dobrze, na discovery tak robia i ludziom si epodoba

Napisano
  • Autor

dzięki, udało się z visibility, ale straszne to długo umnie trwa!! 1 sekunda 19 godzin hyhy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności